Hallo,
ik ben al een tijdje opzoek naar een oplossing voor mijn mailformulier. Wanneer mensen een email vanuit me website sturen krijg ik op de hotmail een bericht in het rood dat deze mail mogelijk spam bevat en dat dit komt door Sender ID framework.
Ik heb nergens nog gevonden hoe ik dit kan oplossen. Jullie misschien een oplossing hiervoor?
Maar swiftmailer moet op de server geinstalleerd worden neem ik aan? Dit kan volgens mij toch ook niet zomaar gedaan worden of heb ik het mis?
?
Onbekende gebruiker
16-06-2009 21:07
Kun je zo downloaden, paar instellingen even veranderen, en dan kan je het heeel makkelijk gebruiken. Kijk ook even op die site, d'r staan daar voorbeelden.
Edit: Oh, en je hebt kans dat je email injections hebt...
Misschien ligt het aan mij maar ik kan via de google functie eigenlijk niet vinden welke header ik nog mis.
Als ik alle headers heb dan is het ook geen spam meer? of wordt het neit herkent als spam of blijft dit altijd?
Ik vind swiftmailer beetje overdreven om met deze te gaan werken of moet dit gewoon eigenlijk?
Klopt, dat is inderdaad wat ik voor elkaar wil krijgen. Kan het ook temaken hebben dat ik het bericht niet oficeel met de <html><head></head> <body></body></html geschreven? Ik had hem gewoon als tekst daarin geplaatst