PS: en mocht er iemand echt heel erg zin hebben om nieuwsitems te schrijven, firefox 3.5 is ook vandaag officieel uitgekomen, en the Pirate Bay heeft aangekondigd dat ze de site verkopen aan een bedrijf dat het tot een "legale" site wil maken (maw zoek maar vast een andere torrent tracker >:) )
Wat ik mij voorstel (wil ik best af en toe wat tijd in steken) is als iemand die een leuk artikel weet, zelf het artikel gaat opstellen en deze via de mail tool op deze website aan mij e-mailt.
Ik zal de mail bekijken, de tekst ook (indien nodig redigeren) en een topic aanmaken met eventueel (wanneer het bericht nogal lang is) het hele artikel erin.
Ik vind dat zelf geen probleem, maar heb geen tijd de hele artikelen te schrijven. Dus heb je wat, mail mij maar via de mailtool hier. (als je me eerder hebt gemaild is de kans groot dat je m'n mailadres hebt, maar die ga ik niet hier plaatsen)
Mooiste zou natuurlijk zijn dat er gewoon een rank bij komt voor nieuwposters :P Maar dat zal er ben ik bang wel niet in zitten, Mischien in de nieuwe versie ;)
@Jacco
Ik denk dat je maar een enkeling (max 3 a 4) daar rechten toe zou kunnen geven, echter het plaatsen kost niet veel tijd, een artikel schrijven/ maken wel (1-op-1 kopiƫren doen we niet :P)
Ik begrijp dat dat het mooiste is, maar 't wordt dan misschien ook wat onoverzichtelijk.. :S
Misschien stomme vraag maar ben aan het updaten.
Normaal kopieer ik dan php5ts.lib naar de root van de apache installatie, echter deze staat niet in de download. Wel php5.lib (windows installatie)
Zie ik iets over het hoofd
Open even een topic, dat is handiger.
Bas Kreleger schreef op 01.07.2009 00:07
Goed punt! Om het nieuws ook wat actueler te houden zal ik alert blijven op interessante updates over andere browser en programmeer gerelateerde items.
Prima, lijkt me mooi.
Robert_Deiman schreef op 01.07.2009 11:21
Dus heb je wat, mail mij maar via de mailtool hier.