hmmm, ik zie het. apart. alleen, heb je nou wel een js script gedownload of w/e, en dan moet je dat aanpassen. zoals het er nu uitziet is het prachtig, maar als je dat echt wilt aanpassen, haal dan eerst die href weg. maak dan van dat vakje onder de img een lege div, en vul die onclick.
baai teh wey, het is mooi, die website, alleen denk aan de safe size.
Ik volg het even niet meer...
Wat bedoel je met "heb je nou wel een js script gedownload of w/e, en dan moet je dat aanpassen"?
Welk vakje onder de img en welke href?
En hoezo denk aan de safe size?
Deze size is toch safe?
En als ik op ene afbeelding klik, in je portfolio, opent zich de website. als je dat nou vervangt door een actie, die je 'omschrijving' eronder zet, met ik neem aan de link naar de website.
Ok, maar dan heb je gewoon een oud scherm:) De breedte is namelijk 900px. En met al die breedbeeldschermen van tegenwoordig, is dat een mooie breedte vind ik.
Dus je bedoelt dat de boxes dan gewoon moeten verschuiven naar de site, zodat je de link en omschrijving kunt zien? Of begrijp ik dat verkeerd?
hmmhmm begrijp je verkeerd. op het moment staat er een titel onder. daar kan dus nog text onder, dat is wat je wilt, correct? en ik heb geen oud scherm lol.
Huh, dat is dan wel heel raar... De site is 900px breed en hij pas niet binnen een scherm van 1280 px breed:$
Nee hoor, op deze manier vind ik het goed. Alle titels en bijbehorende teksten zijn altijd te zien, maar als de site vooraan staat worden de titel en het tekstje bij die site vergroot.
De oplossing is dus niet echt optimaal, aangezien ik waarschijnlijk nog meer javascriptjes wil gaan gebruiken.
Heeft er echt niemand een goede oplossing???
EDIT: het hideshow script is te vinden onder "diensten"