http://www.grafisch.deltion.nl/pic_up/

Site van een schoolproject met een paar klasgenoten van me. Betaling werkte eerst perfect maar mocht niet meer van school, we mochten er geen bedrijfje van maken met winst :p

Maargoed design is simpel, ook nie helemaal door mij gemaakt ( helaas, ik had het anders gedaan :p ) coding komt wel bij mij weg. zeg maar wat je ervan vind :)
Is wel moeilijk om zo'n plaatje te jatten, maar i wel mogelijk ;) (ff de beveiling tjecken)
Je azou ze in een flash-achtig iets kunnen stoppen (en dan natuurlijk een soort van geëncodeedre url gebruiken naar je flashapp die hem dan weergeeft)
of je ze er een watermerk doorheen, dan kunnen ze hem wel jatten, maar hebben ze er niets aan.

Nu is het in ieder geval vrij makkelijk:
browservenster op 75%, druk op img, en slepen maar! Hup,naar je bureaublad (of tekenprog for my part) met die hap!

En nu de layout: Wel jammer dat als je in een categorie zit, je eerst helemaal terug moet om van categorie te wisselen. Had je niet een soort van drop-down box ergens kunnen zetten. En zoekfunctionaliteit?

edit: wel gemeen, ik heb alleen maar kritiek, slechte bui zeker. Iig: voor de rest is de layout wel aaridg, goed overzichtelijk, alleen dat me die categorieën , dat je helemaal terug moet knaacht wel aardig. Maar zeker niet slecht.
Ziet er leuk uit.
Ben het wel eens met jelmer over dat menu en een kopeling naar de begin pagina miss.

Blijft dit ook voortbestaan of is het maar tijdelijk, is miss. intresant voor evt. toekomst websites
Mooie site....
Over dat 'jatten', met FireFox kan je ze heel simpel downloaden.
nou kijk het is een lame schoolproject, we moesten een imagedatabase maken met shop erachter, hoefde allemaal niet te werken zoals het hoort en dus voor firefox etc hebben we nix ingebouwd. mischien ga ik er nog eens mee verder als ik tijd heb :)
@jelmer, watermerk had ik erop geprobeerd , kwam ook van deze site af maar had vraagjes daarover maar niemand antwoorde :/ nu ist nie meer relevant maar zou nog wel willen weten. probleem zat hem int auto resizen
Jelmer schreef op 23.03.2005 17:53
Je azou ze in een flash-achtig iets kunnen stoppen (en dan natuurlijk een soort van geëncodeedre url gebruiken naar je flashapp die hem dan weergeeft)
of je ze er een watermerk doorheen, dan kunnen ze hem wel jatten, maar hebben ze er niets aan.

Nu is het in ieder geval vrij makkelijk:
browservenster op 75%, druk op img, en slepen maar! Hup,naar je bureaublad (of tekenprog for my part) met die hap!

En nu de layout: Wel jammer dat als je in een categorie zit, je eerst helemaal terug moet om van categorie te wisselen. Had je niet een soort van drop-down box ergens kunnen zetten. En zoekfunctionaliteit?

edit: wel gemeen, ik heb alleen maar kritiek, slechte bui zeker. Iig: voor de rest is de layout wel aaridg, goed overzichtelijk, alleen dat me die categorieën , dat je helemaal terug moet knaacht wel aardig. Maar zeker niet slecht.
sorri, ging ff wat mis
euhm, het werkt niet!!?? (de site)_

Reageren