Ik heb een webwinkel waarin mensen een winkelwagen kunnen vullen. Als je op bestelling afronden klikt dan kun je je gegevens invoeren. Ik wil dat je via PayPal kan betalen. Hoe kan ik dit regelen? Heeft iemand er ervaring mee? Tips?
Ik moet bijvoorbeeld een account maken: Privé, Premier, of Business. Welke is handig? Ik ga maximaal 5 transacties per dag krijgen.
Ja ik bedoel dus natuurlijk dat het me hartstikke fijn lijkt als er mensen zijn die ervaring met PayPal hebben en als die mensen me dan een korte samenvatting of instructies zouden willen geven. Niet dat google mijn vriend is, dat kan je bij elk topic wel zetten. Ook geen meningen over PayPal verder graag.
Tamara, niks is 100% veilig (Je internetbankieren ook niet). En om eerlijk te zijn lijkt de website me een verkapte reclame voor merchantinc.
PAypal is niet de meest veilige maar ook niet de meest onveilige manier. Je komt op een gegeven moment op een punt dat je moet bepalen wat je wilt: Nog veiliger of meer gebruikersgemak.
Daarnaast maakt het voor jezelf ook uit hoe je paypal koppelt, ik koppel die aan mijn bankrekening nummer waardoor ik bij problemen mijn bank het terug kan laten storten (is een machtiging en dan kan het binnen 30 dagen)
Er wordt met creditcards in het algemeen veel fraude gepleegd, dat zal met het "alternatief" niet anders zijn. Dat is een risico van een creditcard waar iedereen met een creditcard aan mee betaald.