Hallo,

De website http://www.eurorefs.nl werkt niet meer, dan krijg ik de volgende mededeling:

Fout bij verbinden

Firefox kan geen verbinding maken met de server op localhost:85.

Hoewel de website lijkt te bestaan is het de browser niet gelukt ermee te verbinden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar? Probeer het later opnieuw.
* Kunt u ook geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.

Ik heb locaolhost en 27.0.0.1 al gepingd, maar dat functioneerd wel.

Wat moet ik nog meer doen.

Het gaat maar om een website.

Rene, als je echt bij alles "hoe en waar" moet vragen, vraag ik me af of je niet te hoog grijpt met je huidige script. Ik raad je aan om eerst de beginselen van HTML en PHP door te gaan nemen.
ik sta achter jantje zijn uitspraak. Ik zou het na de eerste post al opgegeven hebben.

Maar dit is mijn eerste post dus...

Je hebt die files, ergens neergezet. In een map, op een server. Jou pc..?
In ieder geval, deze bestanden zijn de scripts, die jou site laten draaien. Zoek in de mappen, en tussen de bestand, EEN bestand, dat config.php, of connectie.php, of iets in die richting als naam heeft. Rechtermuisknop, open with, notepad. Met andere woorden, open dat bestandje met kladblok. Zoek dan naar de username, password, en database in het script. En pas dit dan vervolgens aan naar jou gegevens. Sla op, en zie het werken..?

Deze uitleg is waterdicht toch :P?
Ter toevoeging van wesley:
Wat ik zei over localhost, het is mogelijk dat dit ook in te stellen is in dit config bestand. Ik verwacht een optie als 'host' of iets dergelijks.

En als je er niet uit komt, huur iemand in die het even voor je regelt. Hier op phphulp moet vast wel zoiemand te vinden zijn.
En mocht dit probleem 'spontaan' ontstaan zijn, zonder dat je code hebt aangepast, bel dan je evt. hoster even om te vragen wat ze hebben aangepast...
Eurorefs functioneerd weer. Ze waren offline, waarom weten we niet?

Heb gelukkig toch geen ingrepen hoeven uit te voeren.

Reageren