Ik zou graag jullie mening willen horen over de lay-out en codering van: http://www.hefkussen.nl

De lay-out staat ongeveer vast, dus grote veranderingen worden moeilijk om door te voeren.
Tip: Verander het lettertype in de Verdana-soort-family.
Persoonlijk vind ik het zeer irritant dat alle info in een .pdf zit. Ikzelf ben dan heel snel weg van zo'n site.
met gamer13 eens. NOOIT lettertype met schreef gebruiken op het web (of uberhaupt)

er staat iets vaags bovenaan in je script () ... die fucked je validation
@wes

daar ben ik het niet mee eens. je kan gerust Times new roman gebruiken, zolang het beperkt is (bv alleen voor titels). Dat kan eigenlijk best mooi worden! :)
en ik ben het weer met Tamara eens. Maar een hele website, meeh.. vind ik niet mooi. zeker niet gezien het feit dat de grotere letters niet zo aantrekkelijk zijn :P
wesley schreef op 28.01.2010 12:13
en ik ben het weer met Tamara eens. Maar een hele website, meeh.. vind ik niet mooi. zeker niet gezien het feit dat de grotere letters niet zo aantrekkelijk zijn :P

lol alweer? :P

maar idd een hele website in times is niet mooi. alhoewel.... het zou misschien wel mooi kunnen zijn met een heel mooi ontwerp...

anyways, in bijna alle gevallen is een website met alleen times not done.
Misschien een beetje off-topic maar ik lees heel vaak hier de review vragen en ikzelf ben geen website bouwer in de zin van GUI ontwerp, ik programmeer zo nu en dan wat in diverse talen...
Mijn vraag is: Moet je die code zoals hier besproken wordt over div en css allemaal handmatig inkloppen of gebruikt men daar tools voor en programmeer je wat php voor verwerking van gegevens etc ??
ik begin altijd gewoon met een lege pagina. Vind ik het fijnste werken, omdat websites nooit hetzelfde zijn.

Reageren