1. Moet de Company Name perse over de groene streep heen?
2. Ik persoonlijk houd niet van websites met 2 of meer menus.
3. Verder goed en overzichtelijk ontwerp!
WOOOOOOOOW dit is wel een beetje groot geschreven hé?

Maak alles eens een beetje kleiner en die dikke blok heading is groot maak die ook mar wat kleiner. En steek er misschien nog een kleur meer bij.
vind het wit - zwart - oranje niet mooi van company name
@computer
1. het is misschien inderdaad mooier om company name niet over de groene lijn te laten gaan.
2. eigen smaak natuurlijk. De bedoeling is wel dat links eveneens het complete menu verschijnt.
3. dank u

@wouter
- Ik zal eens kijken of het lettertype iets kleiner kan. Zelf houd ik niet zo van die priegelsites en tegenwoordig zijn de schermen toch groot genoeg.
- Ik zal kijken of ik ergen nog een leuke kleur kan vinden.

@Matthias
Wordt vervangen door een logo.
Persoonlijk houd ik niet zo van 'vlakken'. Ben je bekend met de webstijl WEB2.0? kijk eens naar de layout techniek die daarbij word gebruikt. Je ziet al gauw dat je door simpele aanpassingen zoals schaduws, natte vloer effect en gebruik van gradients je een hele andere site krijgt.

Succes!
Mucho betero. Meer rust in de tent. Kies wel een ander lettertype voor de inhoud (ook al is het Photoshop).
Wat vind jij dan niet goed aan het lettertype?
Leen schreef op 13.08.2009 13:41
Wat vind jij dan niet goed aan het lettertype?

Je kan geen anti-aliasing gebruiken op browser tekst. Selecteer je tekst in photoshop en zet anti-aliasing op none.
Het lettertype is iets te strak. Iets meer speels betreft lettertype is denk ik better. Of misschien net iets meer marge tussen de blokken en het tekst van (links en rechts)

Reageren