Ik wou even julie advies. Het gaat over een design van een navigatie menu dat schuin zo moeten worden zoals dit hier: http://www.samcappelle.be/files/voorbeeld.png Het probleem zit hem in het feit dat dit volgens mijn niet uitwerkbaar is in gewone html. Maar een navigatie maken in Flash lijkt me ook niet SEO vriendelijk. Is er een andere manier om zoiets werkend te krijgen?
@topic: Het is op deze manier niet mogelijk om mouseovers in te bouwen, en ook het gebruik van tabellen is niet SEO vriendelijk... Kies er dan liever voor om een standaard menu te maken voor mensen zonder flash, en bouw dan het menu in Flash...
Of kijk eens of er rotate plugins zijn voor libraries als jquery of mootools...
Dit is een mooi voorbeeld waar je css transforms voor kan gebruiken... Ik weet wel niet of alle browsers dit ondersteunen. IE alvast niet, maar die ondersteund nog wel meer dingen niet.
Dit is een mooi voorbeeld waar je css transforms voor kan gebruiken... Ik weet wel niet of alle browsers dit ondersteunen. IE alvast niet, maar die ondersteund nog wel meer dingen niet.
Dan weet je dus iig dat niet alle browsers dit ondersteunen, en je dus een vrij groot publiek niet ondersteund...