Hallo,

Ik ben bezig om een website te maken, alleen kan ik de menu balk niet in het midden krijgen, als jullie het zien, snappen jullie wel wat ik bedoel:

www.geribo-bv.nl

En het stukje style.css is:

style.css

#nav { border-top: 5px solid #303030; width: 790px; }
#nav ul { margin: 0 0 0 0; }
#nav li {list-style-type: none; display: inline; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; }
#nav li a { text-decoration: none; color: white; background:#303030 url(images/navbg.gif) no-repeat; width: 150px; height: 17px; padding-top: 5px; display: block; float: left; text-align:center; }

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Wellicht dat dit werkt?

#nav {
margin: 0px auto;
}
Nee, ik zie het inderdaad. Het lijkt erop of je een padding of margin hebt waardoor de navigatie naar rechts wordt verzet.

EDIT:
Een navigatie met een breedte van 790px in een container van 750px. Daar ligt wellicht het probleem
CSS is niet echt mijn sterkste punt maar ik zou eens op inspringen letten. Dit is bijna niet leesbaar zo.
Ja, bij mij is het ingesprongen, en er zitten enters in, alleen kan ik dat hier niet posten.....
Haal de css maar weg want die kan iedereen gewoon bekijken met Firebug. Hier heb je niets aan.

Kijk een naar mijn opmerking over de breedte van de navigatie en de breedte van de container.

Oja, dat lettertype van het adres is overigens geen gezicht in FF.
O, oke.

Ik zal later even kijken naar lettertype in FF, Eerst maar in IE klaar krijgen.

En moet die dan juist grote, of kleiner dan 790?
Helaas, door de niet correcte dns bij b-one. Kan de server niet vinden.

Reageren