Ik heb een beveiligde pagina op mijn website waarbij je dus moet inloggen.
Wanneer er ingelogd is word het id van de gebruiker onthouden en sla ik die op in een session, dit alles gaat helemaal super in Mozilla Firefox.
Alleen op één of andere manier word de session die ik opsla niet doorgegeven naar de volgende pagina in internet explorer.
ik controleer of er een id is zo ja dan is de persoon ingelogt alleen er word geen enkel id doorgegeven in IE dus in IE ben ik altijd uitgelogd.
HIER WORD GECONTROLEERD OF DE GEBRUIKER BESTAAT EN WORD DE ID OPGESLAGEN:
<?php
session_start();
include("Inc_connect.php");
if (!empty($_POST)){
$query="SELECT * FROM leden WHERE naam='" . $_POST["naam"] . "'
AND wachtwoord='" . $_POST["wachtwoord"]. "'";
$result = mysql_query ($query) or die ("FOUT: " . mysql_error().$query);
if (mysql_num_rows($result) > 0){
$rij = mysql_fetch_array($result);
$_SESSION['id'] = $rij["id"];
header("location: statistieken.php");
exit();
}else{
$tekst= "Uw naam/wachtwoord combinatie is ongeldig!";
die($tekst);
}
}
?>
EN HIER MOET HIJ HET ID WEER IN KUNNEN LEZEN ALLEEN HIJ KRIJGT HIER IN INTERNET EXPLORER GEEN ID MEE:
<?php
session_start();
include("Inc_connect.php");
if(isset($_SESSION["id"])){
$query="SELECT * FROM leden WHERE id='" . $_SESSION["id"] . "'";
$result = mysql_query ($query) or die ("FOUT: " . mysql_error().$query);
$rij = mysql_fetch_array($result);
echo("
Welkom: " . $rij['naam'] ."
<table width=\"760\" border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
<tr>
<td><table width=\"750\" border=\"0\" cellspacing=\"1\" cellpadding=\"1\" bgcolor=\"#000000\">
<tr>
<td align=\"center\" width=\"190\" bgcolor=\"#666666\" align=\"center\" valign=\"middle\"><a href=\"punten.php\" target=\"stats\">Punten</a></td>
<td align=\"center\" width=\"190\" bgcolor=\"#666666\" align=\"center\" valign=\"middle\"><a href=\"fouten.php\" target=\"stats\">Fouten</a></td>
<td align=\"center\" width=\"190\" bgcolor=\"#666666\" align=\"center\" valign=\"middle\"><a href=\"driepunters.php\" target=\"stats\">Driepunters</a></td>
<td align=\"center\" width=\"190\" bgcolor=\"#666666\" align=\"center\" valign=\"middle\"><a href=\"uitloggen.php\">Uitloggen</a></td>
</tr>
</table></td>
</tr>
<tr>
<td><iframe src=\"punten.php\" height=\"800\" width=\"750\" name=\"stats\" frameborder=\"0\"></iframe></td>
</tr>
</table>
");
}else{
echo("Je moet ingelogt zijn om deze pagina te kunnen bekijken.");
}
?>
830 views
knop om je tekst aan te passen.