Beste,

Ik ben pas begonnen met PHP & SQL en 'k zou graag weten hoe 'k 'n forum maak met PHP & SQL.

En ook hoe ik dan bv. zoals links, "laatste forum berichten" kan plaatsen op mijn site.

Alvast bedankt,

Fabrice
Fabrice, koop je dit boek (of een soort gelijk boek) en kom binnen dit en een maand nog eens terug op dit forum als je het uit hebt en wat meer ervaring hebt =).

Mhm..
Fabrice schreef op 23.08.2009 15:34
Mhm..

Niet met volle mond praten.

Die error die je gaf betekend trouwens dat je output (HTML of witregel) voor je session_start() hebt. En dat mag niet.
Aar schreef op 23.08.2009 15:40
[quote='Fabrice schreef op 23.08.2009 15:34']Mhm..

Niet met volle mond praten.

Die error die je gaf betekend trouwens dat je output (HTML of witregel) voor je session_start() hebt. En dat mag niet.[/quote]

Haha. :P

Oké, bedankt!
Ik had 'n witregel..
Stom van me.

------------------------------------------------

Andere fout:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/habhol/public_html/V2/forum/verbind.php:19) in /home/habhol/public_html/V2/forum/inloggen.php on line 28

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/habhol/public_html/V2/forum/verbind.php:19) in /home/habhol/public_html/V2/forum/inloggen.php on line 36

if ($gebruiker_tellen == 1){

$rij = mysql_fetch_array($gebruiker_sql);

if(md5($_POST['wachtwoord']) == $rij['gebruiker_wachtwoord']){

session_start();

$_SESSION['gebruiker_id'] = $rij['gebruiker_id'];

$_SESSION['gebruiker_naam'] = $rij['gebruiker_naam'];

$_SESSION['gebruiker_rank'] = $rij['gebruiker_rank'];

header('Location: index.php');

}else{

echo 'Fout bij het inloggen. Probeer het opnieuw';

}
Alles werkt weer, bedankt iedereen!