€15,- kosten kunnen naar m'n bankrekening worden gestuurd ;-)
Dat vind ik wel erg duur hoor.
ps:"Er is een een of andere cheat sheet voor .htaccess heb um zelf ooit eens ergens gezien, was wel een goeie uitleg voor mensen die geregeld in de knup komen met regex." ff google zou ik zeggen.
?
Onbekende gebruiker
28-08-2009 16:15
Sorry, ben geen "scripter" die werkt voor €6,- per uur ;-)
15 euro duur? Wacht maar tot je in aanraking komt met professionals, daar is een bedrag tussen de en de 120 euro per uur normaal ;)
Aan de andere kant komen mensen hier voor hulp en zijn dit meestal geen bedrijven, dus denk ik niet dat hier veel potentiële klanten tussen zitten.
Persoonlijk zou ik de .htaccess maar een variable laten doorgeven en die daarna in PHP uit elkaar gaan halen.
Daarom 't is ook een PHPHulp forum,
Ja zo heeft iedereen een eigen voorkeur van hoe hij zijn data het liefst ontvangt.
Chris Kortaan schreef op 28.08.2009 16:15
Sorry, ben geen "scripter" die werkt voor €6,- per uur ;-)
We hebben het ook over 15,= per uur :) maar sowieso als er voor dit soort dingen al geld verlangd zou worden komen er weinig nieuwe scripters bij en dan is elke scripttaal over een aantal jaar uitgestorven.
En de meeste mensen die het op hobby niveau doen maken naar mijn idee soms de beste dingen.
ps:"Niet dat ik nu meteen de pro's aanval hoor..."
grts,
René
?
Onbekende gebruiker
28-08-2009 18:43
@Rene, gaat mij erom dat er zo belachelijk weinig mensen ZELF nog moeite doen... Dat is iets waar ik een schijthekel aan heb.
(Overigens, voor een 19 jarige heb ik zeer riante uurloon hoor ;-))