Beste allemaal,

Ik wil alleen even jullie mening en eventuele aanmerkingen, opbouwende kritieken en dergelijke. Als je het niks vindt, moet je dat eerlijk zeggen.

Voor ons profielwerkstuk maken wij - uiteraard - een website. Als onderwerp hebben we "Valuta" gekozen. Nu vroeg ik me af: wat vinden jullie van het eerste ontwerp van de lay-out?

Klik.

Alvast bedankt voor al het commentaar!

Jezpur
Content slider
Vaak worden deze voor "featured news" of portfolio's gebruikt. En dat menu naast die foto met caption lijkt hier nogal veel op. Ik moest eerst kijken naar het "menu" en zien dat er "home" stond, voordat ik wist wat het was.
Ja, ik begrijp je. Klopt dat het hier op lijkt : ). Het is eigenlijk een mengsel van een content slider en een menu. Maar daar zijn verder toch geen problemen mee? Ik bedoel, iemand begrijpt toch wel dat daar op geklikt moet worden e.d.?
Denk wel dat ze dat gewoon zullen begrijpen, ik als front end ontwerper zie dat gewoon heel snel op die manier omdat ik meestal ze zelf ook zo bouw.

Maar aangezien er waarschijnlijk meer commerciele biz mensen je site zullen bezoeken, hoef je je daar niet druk om te maken.
Oh oke. Ja, waarschijnlijk zullen alleen de beoordelaars de site bezoeken. Haha.

Edit: Bedankt trouwens, iedereen voor het commentaar! : )

Reageren