Hoi,

Kan er iemand 'm vergroten, of mij tonen hoe 't moet?
Ook heb 'k 'n probleem met m'n DIV tags, maar dat zal je zelf wel zien op de site.

Dank!

Zie: http://www.habholebi.be/V2
Dat heb je zelf gedaan, hoor. Als je hem nu op eens iets groter scherm tekent, dan is 'ie bij het slicen automatisch groter.

Voor je divs: overflow: hidden;.
Moet dan m'n hele layout hermaakt worden?

Natuurlijk moet er nog VEEL aan gewerkt worden, maar 'k wou dit al online zetten zodat jullie al konden meegenieten van de site.

Moet je nooit doen, vind ik. Geef ze een complete, werkende site, of geef ze niets.
@Fabrice: Daar ziet het wel naar uit, ja. Je had meteen aan de grootte moeten denken, en niet alleen aan de lay-out zelf. Waar ik overigens helemaal niet weg van ben...
Jan Koehoorn schreef op 06.09.2009 11:03

Natuurlijk moet er nog VEEL aan gewerkt worden, maar 'k wou dit al online zetten zodat jullie al konden meegenieten van de site.

Moet je nooit doen, vind ik. Geef ze een complete, werkende site, of geef ze niets.

Dat was alleen om te zien ofdat 'k ik die kader kon uitrekken, wat dus ook niet lukt..
Je zult echt moeten leren om duidelijker te formuleren als je geholpen wilt worden. Niemand weet wat jij met "die kader" bedoelt. Je divs hebben een id, gebruik dat dan ook in je vragen.
Ik heb 't over de ID's : Lesb_content, content en gay_content, boxL en boxR.

Ik zou graag hebben dat die mee uitrekken naarmate de tekst groeit.
Een div rekt vertikaal al mee als de inhoud groter wordt. Daar hoef je niets aan te doen. Behalve als je de hoogte vastzet, natuurlijk.
Ik bedoel horizontaal.

( Check: Habholebi.be ) ( De allereerste versie)

Daar rekt ie mee.
Zoals ik zei: overflow: hidden; en geen hoogte meegeven.

Reageren