Hallo,

Na het commentaar op mijn website in de andere thread (hoop niet dat de admins het erg vinden dat ik hiervoor een nieuwe thread open) heb ik gezocht naar een designer om de website aan te passen. Er is nu een nieuw ontwerp en ik wil graag even via deze manier feedback krijgen op het nieuwe ontwerp.

/edit: Link verwijderd niet meer beschikbaar

en de registreer pagina

/edit: Link verwijderd niet meer beschikbaar

Alle feedback is welkom. Op www.datepunt.com zie je de huidige versie en ik denk dat iedereen het wel eens is dat dit toh een aardige vooruitgang is.

ik vind het een mooie layout.. hahahaha
Zijn het stock foto's of eigen foto's?
@Roel: Wat maakt dat nou weer uit?
Chris Kortaan schreef op 14.09.2009 08:29
@Roel: Wat maakt dat nou weer uit?

Je mag niet zomaar gewoon foto's gaan gebruiken.
Lijkt me dat een designer dat weet...
Het zijn stock foto's, maar volgens mij is dat nou niet echt de vraag die hier gesteld is :D
Nouuuuu
Een klant van mij heeft net 8000 euro moeten betalen via het engelse recht vanwege gebruik stock foto's :) dus zou het wel even navragen bij de designer
Lekker boeiend, het gaat toch om het ontwerp! Zolang je het maar niet gebruikt zodra je website online gaat.. Ziet er leuk uit, alleen voorpagina is nog erg leeg maar nog niet af neem ik aan?
Ja, ik heb de rechten nagekeken van de foto's en die mogen gewoon gebruikt worden. Kijk maar bij de usage information voor bijvoorbeeld: http://www.sxc.hu/photo/1211151.

Op de voorpagina gaat niet meer komen dan wat er nu staat. Alleen nog een balkje eronder met online en nieuwe leden. Maar er hoeft toch niet meer op? De rest komt op andere pagina's of als je ingelogt bent etc....

Gelukkig dat je het wel leuk vind Justin. Ik vind hem zelf ook echt wel mooi, maar aangezien ik op mijn huidige site zoveel commentaar kreeg wilde ik het toch nog even navragen hier.... Tot nu toe gelukkig alleen maar positieve reacties.
Chris Kortaan schreef op 14.09.2009 10:18
Lijkt me dat een designer dat weet...

Het zal je verbazen...

Justin schreef op 14.09.2009 15:07
Lekker boeiend, het gaat toch om het ontwerp! Zolang je het maar niet gebruikt zodra je website online gaat.. Ziet er leuk uit, alleen voorpagina is nog erg leeg maar nog niet af neem ik aan?

Een design kan er leuk uitzien met een bepaalde foto, vervang deze door een andere en het kan er verschrikkelijk uit komen te zien. Pas daarom altijd direct beeldmateriaal (en soms ook teksten) toe zodra dit kan.

Reageren