maurice schreef op 19.09.2009 20:03
oke bedankt... als jullie echt alles er aan doen mijn topic open te houden! zoek ik zelf wel een oplossing

Om te huilen zo'n reactie....
Volgens mij is hij een beetje boos.
X verwijderd door maurice
Jelmer schreef op 19.09.2009 18:30
Ik zou het stom vinden als je met een knop alle posts van jezelf zou kunnen wissen. Kan je in één klap een heel leger aan hele nuttige topics nutteloos maken. Veel te egoïstisch zo'n knop.

Ik vind ook dat er gewoon een knop o.i.d. moet komen die je hele account kan verwijderen. Niet zoals het nu is dat je een mailtje moet sturen naar een of ander adres.
Verder denk ik ook dat het goed is als je in ieder geval dingen als scripts en reacties op boeken en script zo weg kunnen worden gehaald.
Ook zou eigenlijk de reacties en aangemaakte topics weg moeten kunnen. Als je het juiste antwoord hebt gepost dan wordt het toch vaak gequote.

Owja, edit: Als je zo graag wilt dat dat bericht weggehaald wordt moet je gewoon een mailtje sturen aan Bas. Hij leest z'n mail heus wel. En anders heb je voorlopig pech.
Admin/mods hulp, die kunnen dat ook ZONDER bas en bas is GEBLOKEERD en bas LEEST ZIJN MAIL NIET!
maurice schreef op 19.09.2009 20:19
en bas is GEBLOKEERD en bas LEEST ZIJN MAIL NIET!

Bas blokkeert zichzelf heus niet van z'n eigen site.
En Bas leest wel z'n mail. Hij reageert alleen af en toe wat traag of niet.
Waarom zou je over je eigen geproduceerde content geen zeggenschap hebben...

@TS jij hebt gewoon dikke pech ga ruzieen met je de ts-er aldaar
Ik vind het overigens wel prachtig wat maurice nou doet. Doordat je dit topic hebt gestart zijn er volgens mij veel meer bezoekers dan in de afgelopen 7 maanden. :-)
ik bedoel BAS van het topic let toch eens op !

Reageren