Wat ik nu zie is dat je twee balletjes roze hebt gemaakt. Dit maakt je website niet af vind ik. Evenals de spreukenbalk, het wordt alleen maar onoverzichtelijker.
Probeer eens te gaan spelen met plaatsing, of begin is opnieuw. Je kan altijd weer terug, maar zo kan je wel nieuwe ideeen en inspiratie op doen...
Misschien moet je wat langer nadenken over je ontwerpen.
Ze zijn allemaal mooi en simpel, maar het komt toch iets te kort. Kijk er zelf maar eens kritisch naar
Mocht je gewoon graag ontwerpen willen maken, dan heb ik wel een opdrachtje voor je (kleine vergoeding).
@roel, dat is het probleem ;) dit is al het 8e ontwerp en ik blijf er steeds kritisch naar kijken :)

ik post het hier zodat iemand kan zeggen, misschien kan je dat streepje ergens anders beter zetten
bijvoorbeeld
Het is niet dat ene streepje, het is iets anders wat mist.
Ik zal denk ik 't welkom venster wat breder doen, zodat ook die "laatste projecten" wat verder na rechts komen en de footer/onderkant zal ik wat dunner doen. En misschien moet je 't niet allemaal zo vierkant doen, maar iets anders met de hoekjes.
Misschien kun je hier wat inspiratie vandaan halen.
Ik weet niet waar je je header vandaan hebt, maar let je wel op dat ie geen copyright heeft?
de header is een stockphoto.

de pagina is 1000px breed

de buitenkant van het welkomscherm en van laatste projecten zijn 1000px van elkaar af
dit komt gecentreerd op het scherm te staan
de header, footer, en top lopen door op 100% body width
de footer heb ik een gradient gegeven ( lichte )
ik zal de blokken een rounded border geven, kijken hoe het uitkomt

en de kleuren ?

de footer zal ik ook iets minder hoog maken, ik was eigenlijk van plan om de footer hoger te maken. maar minder is meer in dit geval denk ik :)

De footer moet je niet hoger maken. In ieder geval niet als er niks in staat. Als 't aan mij lag had ik 'm sowieso niet groter dan 30px gedaan, maar dat is mijn mening.
Een hoge lege footer is niet mooi, als er veel tekst/linkjes in staan of een afbeelding, wordt 't al anders.
Ik vind de kleuren wel aardig gekozen.
Vul die footer dan op de manier zoals 't moet worden, dan lijkt 't gelijk al heel anders. Je kan de menu's ook rounded maken, maar moet je even kijken of dit mooier is of niet.

Reageren