Zoek iemand die samen met mij een browsergame wil maken.

Beloning: Aandeel in het spel
Vereisten:
- PHP
- mySQL
- Database
- Photoshop (hoeft niet)

Spreekt het je aan, doe mij dan even een bericht.
Ik wil best, als het maar per PC blijft. Ik ga niet afspreken etc. Dan hoeft het van mij niet. Database en MySQL is minder..
Reageren in een topic van meer dan een jaar oud :-(
Gedateerd, voorlaatste reactie is ruim een jaar oud.
Gedateerd, tegenwoordig bouw je geen browsergame meer dat is zooooo 2009!! Het bouwen van een social dinges is hot, iedereen bouwt nu twitter/hyves/faceboek na, zoekt php ontwikkelaars die mee mogen delen in de winst...... ;-) Hoe maak ik een query die vrienden van vrienden ophaalt zonder dubbelingen?
Rredspike op 16/10/2009 00:49:00

Vereisten:
- PHP
- mySQL
- Database
- Photoshop (hoeft niet)

Heb ondertussen al aantal jaren ervaring met PHP, Mysql en Javascript. Lijkt me leuk om een browsergame te ontwikkelen, heb zelf genoeg contacten in de ICT wereld.

Tevens is het wel zo dat je eerst een "functioneel ontwerp" moet gaan maken, hoe moet alles werken? Waarom is deze game beter dan andere? Welke doelgroep e.t.c.

PM maar even terug als je "serieus" een browser-game wilt maken want ik wil er wel aan meewerken.
Rredspike op 16/10/2009 00:49:00

Vereisten:
- PHP
- mySQL
- Database
- Photoshop (hoeft niet)

ik zou willen helpen zou graag 1 maken
heb je al eens gekeken naar de datums van de laatste replies in dit topic?
Alhoewel dit een oud topic is, vond ik dit wel grappig.

Michael - op 03/01/2010 21:58:00

[quote='Cornel schreef op 03.01.2010 21:20']Jullie praten zwaar --||OFFTOPIC||--
En dat is niet leuk voor degene die dit topic gestart heeft. Ok, het slaat nergens op, en hij heeft geen basiskennis, maar jullie kletsen er ook nutteloos overheen

Hoe dom ben je zelf om een topic van 3 maanden oud te gaan bumpen met zo'n domme reactie?
[/quote]

Zeggen dat de ander dom is, en zelf niet kunnen uitrekenen dat de laatste post maar 1 maand geleden was.
Jacco Brandt op 03/02/2012 18:54:18

Alhoewel dit een oud topic is, vond ik dit wel grappig.

[quote="Michael - op 03/01/2010 21:58:00"]
[quote='Cornel schreef op 03.01.2010 21:20']Jullie praten zwaar --||OFFTOPIC||--
En dat is niet leuk voor degene die dit topic gestart heeft. Ok, het slaat nergens op, en hij heeft geen basiskennis, maar jullie kletsen er ook nutteloos overheen

Hoe dom ben je zelf om een topic van 3 maanden oud te gaan bumpen met zo'n domme reactie?
[/quote]

Zeggen dat de ander dom is, en zelf niet kunnen uitrekenen dat de laatste post maar 1 maand geleden was.
[/quote]
Dan is het 2 maand en een paar dagen... bij de hand

Wanneer krijgt PHP Hulp nou eens een automatisch slotje op topics waar lange tijd niet meer in wordt gereageerd.
Wat ik hier zie is typisch weer de vacature plaatser opfokken en als hij dan vervelend reageert aan de kant staan schreeuwen dat hij niemand zal kunnen vinden.

De vragen die worden gesteld zijn vaak serieus, maar hebben ook verzwegen argumenten zo van, ja, je zal niks vinden want je kan zelf niks en je game zal ook niks worden en blablabla. Misschien iets positiever zijn, in de trant van "probeer eens een freelancer te vinden tegenover betaling," of "misschien is iets meer informatie nodig om ons een helderder beeld te geven over waar we aan zullen werken mochten we meedoen." De vraagstelling hier is ook verkeerd en het idee wordt helemaal de grond ingeboord totdat er niks meer van over is en dan is het helemaal afgelopen.

Erg jammer. Ik zie dat mensen specifiek reageren op vacatures terwijl ze niks kunnen, niet geïnteresseerd zijn, maar toch informatie proberen te verschaffen waardoor er weer een onnodige discussie ontstaat. Vacatures zijn er voor de mensen die echt geïnteresseerd zijn en niet voor mensen die redeloos meer willen weten en de vacature afzeiken, dat moeten de echte geïnteresseerden doen. Ik ga toch bijv. ook niet de vacature van de KLM afzeiken voor een ervaren piloot, want ik ben helemaal geen piloot!

Hopelijk is het duidelijk. Misschien kan ik je verder helpen;) Stuur maar een pm. Ik ken ook een paar mensen die je zullen kunnen helpen...

Excuus, het is een super oud topic, dus sorry voor mijn late reactie. Toch kom ik het bovengestelde probleem vaak tegen bij nieuwere vacatures.

Mvg,
Piet

Reageren