@rredspike: Ooit gehoord van sarcasme? Ik geef Turmin gelijk, er zijn al zo veel browsergames. Wat voor orgineels heeft jouw browsergame? Wat meer background-info please?
Kopen/verkopen, goederen verzamelen, aanvallen/verdedigen, al die games zijn hetzelfde. Wat zou jou game uniek maken?
Ik weet dat het voor de gezelligheid gaat, (want geld zal je er amper mee maken) maar indien er niets uniek is kunnen spelers net zo goed een ander spel spelen. Dus geef eens wat meer info...
Verder, wat is je eigen level qua scripten?
Je wil dat iemand
- PHP
- MySQL
- Database (is gewoon mysql dus, maar goed)
- en eventueel PS beheerst.
Heb je al een plan of begin je gewoon wat te doen?
Een aandeel in iets krijgen terwijl er nog niks is en misschien nooit iets wordt schiet niet heel erg op.
Omdat het niet gaat om mijn browsergame ;-) maar om de gezelligheid ervan!
Ik snap de gezelligheid niet van een eigen browsergame. Je stopt er veel tijd in en waarschijnlijk wordt 't toch niks omdat er veel te veel van zijn.
En wie wil er nu niet een eigen browsergame!
Ik
Heb je misschien een link van die 30 miljoen? (30.000.000) dat zijn er toch behoorlijk wat.
Moet je natuurlijk ook niet te serieus nemen he. Maar er zijn er gewoon al veel te veel. Dus vandaar de vraag wat jou game dan zo speciaal maakt.
?
Onbekende gebruiker
16-10-2009 15:31
Turmin schreef op 16.10.2009 15:23
[quote='rredspike schreef op 16.10.2009 01:56']Omdat het niet gaat om mijn browsergame ;-) maar om de gezelligheid ervan!
Ik snap de gezelligheid niet van een eigen browsergame. Je stopt er veel tijd in en waarschijnlijk wordt 't toch niks omdat er veel te veel van zijn.[/quote]
Waarschijnlijk omdat hij het leuk vind om met iemand iets te bouwen en dan te kunnen zeggen van 'oh dat heb ik gemaakt'. Of samen met iemand iets bedenken, dat ie dat leuk vind. Zeg maar net zoiets als een fuckbuddy, seks zonder gedoe.
En wie wil er nu niet een eigen browsergame!
Ik
Inderdaad heel veel mensen. Ik zou eerder verder leren en zorgen dat je goed php kan, zodat je jezelf kunt verkopen om dingen te maken (en dan ook goed) i.p.v. een criminal ofzo te bouwen. Als je dat op je C.V. zet dan is dat niet echt doorslaggevend. Hoogstens om je niet aan te nemen.
Heb je misschien een link van die 30 miljoen? (30.000.000) dat zijn er toch behoorlijk wat.
Moet je natuurlijk ook niet te serieus nemen he. Maar er zijn er gewoon al veel te veel. Dus vandaar de vraag wat jou game dan zo speciaal maakt.
Waarschijnlijk niks :-). Maar dat boeit hem dus niet.
het was een serieuse vraag wat jij denkt dat jou game onderscheid van de rest, want als jij hier nog niet eens over na hebt gedacht dan is t zonde van de tyd. dus bij deze nogmaals die vraag. en wat verwacht je er allemaal van? wat is je doel?
Doel is:
Leuk spel te maken (30.000.001ste browser-game, lekker boeiend) afwisseling in spellen is toch altijd wel verfrissend (tot een bepaalde hoogte).
Ik verwacht er verder van, dat mensen het gaan spelen en de rest van de informatie verstrek ik als er een serieus iemand is, maar eigenlijk hoeft het al niet meer, want ik heb al iemand gevonden op een andere site.