Ik ben opzoek naar een goede php editor.. ik gebruik nu phpDesigner 7, heb die vorige week gekocht maar het is echt een *** programma.
Ik maak veel gebruik van FTP en het meteen bewerken van het script op de server..
Nja het programma is daarvoor perfect alleen het is ZOO laaangzaam..
Wanneer ik op opslaan druk moet ik minstens 20 seconde wachten voordat het op die ftp staat..
En aangezien ik heel vaak op ctrl + s automatisch druk omdat ik men werk niet wil verliezen ben ik de hele tijd aan het wachten, want dan kan je dus ook geen andere handelingen verrichten in het programma.
Heb contact gehad met de makers ervan.. maar hij zei dat ik dan maar niet via ftp moet werken, en moet wachten op het nieuwe versie.. Heb geprobeerd men geld terug te vragen, hoop dat ze het doen, maar anders is het ook geen ramp.
Weet iemand goede alternatieven?
maar om een html/css pagina te schrijven in dreamweaver is 0 kennis vereist,
En al die knopjes zitten in de weg,
ok ge kunt die weg doen,
Maar het is gewoon overbodig, als ik dan een menu moet gaan zoeken bij menu [windows], dan ben ik veel te lang bezig het juiste te zoeken omdat al die rommel daar in de weg staat...
Ook is het echt niet optimaal om php mee te maken.
Het is volgens mij eerder gemaakt voor html/css
ik ben een groot voorstander van adobe enzo,
maar dreamweaver vind ik maar zwakjes
Ik ben niet van mening dat Dreamweaver een minder programma is. Het is beperkt, dat zeker. Maar als je het goed instelt kan je tenminste direct ook serverside code testen middels de Live View e.d. Werkt perfect!
Groot nadeel van Dreamweaver vind ik dat het zoveel van je pc vergt, in vergelijking met bv Notepad++ of Netbeans. deze 2 programma's zijn ook een stuk stabieler dan dat Dreamweaver is.
Het is misschien even wennen in het begin met bv Netbeans, maar nu ik er gewend aan ben, wil ik echt niet meer terug naar Dreamweaver!
Dreamweaver in code vieuw jah.. Maar ik heb net zend studio gedownload en dat lijk me ook een perfecte.. Alleen is er 1 min-punt. Als je een tag opent sluit hij hem op dezelfde pagina af..