De bedoeling is van als je niet ingelogd ben dat hij dat de ene style laat zien, en als je wel ingelogd bent de andere.
Maar dit blijkt dus niet te werken!
Alstublieft, help mij! :P
P.S: Nog even iets, deze file heet style.php in mijn root dir en al me andere files die de style nodig hebben worden eerst naar style.php gewezen om te kijken of je ingelogd bent of niet... hij laat wel de style zien, maar hij laat ook dezelfde zien als je bijv. wel ingelogd bent.
Waarvoor het script bedoelt is staat uitgelegt daar boven.
Het gaat op deze volgorde:
Index.php > login.php <Zit geimplanteerd in style1.php en die werkt> > logged.php <Na inloggen gaat hij daar naar toe om teredirecten> > index.php en daar gaat het dan fout, dan gaat hij gewoon weer naar logged.php en redirect weer naar index.php en zo blijft het routineren... dus het meest logische leek mij dat de fout dan in style.php zat omdat hij heletijd style1.php herhaald met het inloggen enzo...
Meer kon ik ook niet bedenken en heb alleen wat zitten te knoeien met dit scriptje voor de styles.
bovenin je script om te zien wat er in de sessie variabelen staat. Als je geen sessie variabelen ziet bestaat de sessie simpel weg niet en is de statement $_SESSION['login'] == 0 waar.
Bedankt Mercel, werkt ook goed maar heb nog steeds het probleem van als je ingelogd bent heletijd van index pagina of een andere pagina weer naar logged.php gaat <File voor redirecting>
Weet iemand daar een oplossing voor? :(
Anders kunnen jullie ook wel even zelf op de site kijken:
Print_r is simpelweg een functie die een array als tree weergeeft. Het is een handige functie om te debuggen. Je kunt in dit geval jouw sessie variabelen ermee weergeven. De toevoeging van de HTML tag <pre> is puur om de output van print_r leesbaarder te maken.
In dit geval maakt het niet uit, je moet de pagina even openen en dan zie je jouw sessie variabelen, zo kun je dus controleren of de variabel "login" gezet is.
Ik snap het nog steeds niet, maar zou het niet kunnen dat op een vage manier omdat ik redelijk vaak <?php include("");> gebruik dat hij inplaats van 1 style allebijde styles erin doet?