Ik ben bezig een website te bouwen.
Deze staat ook al online op www.sinterklaasvanwijngaarden.tk
Nu ben ik alleen al een behoorlijk poosje bezig met het volgende:
ik wil dat op de sites waar de lijstjes moeten komen er op de een of andere manier door de gebruikers gegevens kunnen worden gewijzigd en of ingevoerd

Heb dit al geprobeerd met een netwerklocatie aanmaken. Een link naar een word document of een txt document.
Maar opslaan gaat dan niet, ook al heb je een netwerklocatie aangemaakt.
ook het openen van het document volgens volgende broncode in bijvoorbeeld word werkt bij mij niet, waarbij dan natuurlijk nog de vraag is of wijzigingen dan wel kunnen worden opgeslagen.

<p><a href="C:\Program Files\Microsoft Office\Office/WINWORD.EXE /thttp://pjotrvii.woelmuis.nl/lijstjepeter.doc">lijstjepeter.doc</a></p>
</p>

Mijn vraag is of je dit werkend kunt krijgen, ofwel dat je een gedeelte van de site kunt laten bewerken, bijv in een FORM oid?

Heel goed in broncode ben ik niet, vis hier en daar gewoon het eea van internet en probeer wat.

groeten,

Peter
Wat verwacht je van ons ?
Je zal met een <form> moeten werken want een Word document openen bij de cliƩnt en dan vandaar direct op de server opslaan gaat je niet lukken.
Nee, dit is niet mogelijk :)
En hoe verwerk ik een form in de site?
maw welke broncode ed?
[google]php formulier[/google]
OK, we gaan eens kijken op de links,

enneh, sorry SanThe
Nog een aanvullende vraag,

voor zover ik kan zien is het zo dat als er gegevens worden ingevoerd in een form, deze weer weggaan op het moment dat er wordt afgesloten.
Wat ik nu wil is dat de gegevens zichtbaar blijven voor andere gebruikers en evt door andere gebruikers kunnen worden gewijzigd.

Hierop nog een oplossing??

Gelieve Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Gegevens opslaan in een database.
oke, weet ik ook weer wat bumpen is, wederom sorry!

Ik weet hoe ik een database aan moet maken.

Maar volgens mij ben ik echt een leek.

Hoe dan verder?

Reageren