Beste,

Ik probeer al sinds 24 september (2008) contact te krijgen met één van de admins hier op PHPhulp.nl.

Heeft iemand misschien tips?

Ik heb geprobeerd te e-mailen (naar [email protected]), ik heb het contactformulier geprobeerd, ik heb mods en admins geprobeerd, niks werkt. Moderators reageren wel, maar die kunnen alleen zeggen dat ik hetzelfde aan een admin moet vragen.

Ik vond het nu wel eens tijd voor een topic, met nogmaals een vriendelijk verzoek of één van de admins op mijn PMs en e-mails kan antwoorden.

Alvast bedankt voor uw tijd en moeite
Zou je 't e-mail adres even weg willen halen?
Heb je Bas al een PM gestuurd?
Wat is je vraag dan? Schijnbaar heeft t geen haast in ieder geval als je al 14maanden wacht.
Turmin schreef op 06.11.2009 15:03

En jij gelooft in sprookjes.

Bas reageert gewoon nooit. Ik weet dat Jan Koehoorn, toch een zeer gewaardeerd moderator, al sinds 04.03.2009 op een reactie van Bas wacht.
Ja ik heb Bas geprobeer te pm'en.
Maar wat is er dan?
Als Bas het niet nodig of belangrijk vind, dan reageert ie niet.
Misschien niet net, maar ja, je doet er niet veel aan.
Zelf heb ik altijd wel goed contact gehad met bas.
Volgens mij heb ik ook wel gehad dat er bijna direct een antwoord was.
SanThe schreef op 06.11.2009 15:17
[quote='Turmin schreef op 06.11.2009 15:03']

En jij gelooft in sprookjes. [/quote]
Haha oke. was te proberen. Ik heb Bas nooit een PM gestuurd dus zal 't niet weten.

Vertel nou eens waarvoor je een admin of mod nodig hebt dan? Misschien kan iemand je dan toch helpen.
Bas mag niet reageren van mij, daar kan jij ook niets aan doen.
Ik heb je een PM gestuurd met Bas' email adres.
Oké bedankt wes en Tommy :-)
Ik reageer alllttiijdd.. Maar je mag je oude account wel weer terug hoor ;-) Regel het gelijk wel even, als je me je email ff PMt.

SanThe, op wat voor reactie wacht Jan dan? Ik zie niks in mijn inbox, laatste contact was over kaartjes voor de PHP Dutch Conference..?

Reageren