Beste mensen,

Sinds kort zijn we met een paar man op het idee gekomen om een site te beginnen over gaming.

De naam is Fus!on_Gam!ng.

We hebben al iedereen die meehelpt aan de site, het enige wat we NIET hebben is een Web Scripter.

Normaliter zouden diegenen die dit lezen PHP kennen, misschien zelfs nog andere dingen. Daarom vroegen wij ons af of één van jullie misschien zin had om ons te helpen met
Fus!on_Gam!ng.

We hopen echt dat we reactie krijgen, jullie zijn onze laatste hoop!

Interesse? Mail dan naar [email protected] of voeg me toe op msn!

Alvast bedankt voor de interesse!

N-Fantasy
Je zal wat preciezer moeten zijn, en zoals bij alle aanvragen zal dit niet gratis gaan zijn ;)

Bij het preciezer zijn, wat moet er gemaakt worden?
etc.
Een site waar de mensen van de crew zelf nieuws, reviews, previews etc. kunnen toevoegen.

Liefst gratis...
Er zullen weinig mensen zijn die gratis dat werk erin willen steken, en als ik het goed begrijp wil je dus een site maken... maar je hebt geen mensen die dat kunnen?

waarom zou iemand een site gaan bouwen, en dat dan andere mensen daar admin kunnen gaan spelen?
Maar die personen mogen ook helpen met de rest van de site hoor..

Iedereen probeert het, maar niemand kan het.
Als iemand mij het zou kunnen leren...
voor 10 euro per uur heel graag, maar ja... gaan jullie de mensen betalen die dat gaan doen?
Er staan genoeg boeken hierzo op phphulp, koop/leen er 1 en lees dat. want dat iemand fftjes php aan je leert zit er niet in :)
Nee..

Is er niemand die dat kent en heel graag een gaming-site zou willen helpen en er dan ook bijkomen.

Als je zo'n boek leest, ken je het dan? Hoelang doe je er ongeveer over om dat te leren?
Ligt eraan of je de potentie hebt, de intresse.

Probeer ook eens wat standaard C(ontent)M(anagementS(ystem)s
* Mambo
* Nucleus
* Overzicht
Na, eigenlijk veel te veel werk om ze op te sommen, probeer deze query in google eens.
Morgen probeer ik het eens uit.. Jammer dat niemand echt wil helpen.

Reageren