Deze nogal irritante bug viel me op. Kijk maar eens naar de resultaten van de poll: http://img35.imageshack.us/img35/7923/bugua.jpg (opera balk)

Het contentgedeelte is ook niet meer clickable daar boven, tabellen? Moest dus eerst m'n cookies verwijderen om dit topic te plaatsen.
Lol. Schijnbaar heeft er iemand een botje erop gezet, want de laatste keer dat ik keek was de marktaandeel van Opera net zo weinig als Apple's Safari.....
Was me vanochtend ook al opgevallen... maar inderdaad een bot. Kan niet anders... (hoewel ik zelf wel een opera gebruiker ben). :o)
Mag ik even melden dat ik het ook zie in Firefox v3.5.5 (A).

Amen
vdleije schreef op 30.11.2009 10:30
Mag ik even melden dat ik het ook zie in Firefox v3.5.5 (A).

Amen

Goh, je meent het?
Kijk eens in de broncode zou ik zeggen (ctrl-u).

Dit is gewoon een algemeen bekend probleem... Niks aan de hand dus.
Edit: Even wat voorloop-enters er bij doen.
De bot is nog steeds bezig dan.
Zonet zag ik nog 7000 votes voor opera nu 9200.
Ip-blokje voor de bot? Of kan dat er niet af...
Kevin Stoové schreef op 30.11.2009 10:38
Ip-blokje voor de bot? Of kan dat er niet af...

Wie zou dat nu dan moeten doen dan?
En is vast niet meer te achterhalen wie het gedaan heeft....
(Bovendien zijn IP-bans niet erg effectief.)
Werkt die poll niet per user :)? En ook wel raar dat hij buiten zijn layout komt? Het lijkt toch dat de andere balkjes steeds smaller moeten worden?
Aar schreef op 30.11.2009 10:57
Werkt die poll niet per user :)? En ook wel raar dat hij buiten zijn layout komt? Het lijkt toch dat de andere balkjes steeds smaller moeten worden?

Nee, per cookie.
Karl, vertel vertel, leg uit, snel, als je een stuk of vier browsers gebruikt dan zie je dat je dus meerdere keren kan stemmen. Alleen doordat je er een cookie opgeslagen wordt.
Die poll werkt niet met percentages, daarom vernielt die de lay-out.

(Bert Visscher is leuk :-).)
Best stom eigenlijk. :P.

Het feit hoe de poll werkt, en dat hij wordt misbruikt.
Daarom kan er best gewoon 1 IP achter zitten.

Reageren