gratis van lycos of betaalt van lycos? want ik zit nu op gratis van lycos en bij mij duurt het connecten naar de database 2 a 3 minuten maar dat hoort niet als je betaald lycos hebt*tenminste vind dat niet kunnen:S* maar anders is het lycos
jah dat weet van dat accountje, maar het probleem is dat ik een 16 jarig persoontje ben die geen werk heeft en het tog leuk vind om leuke en nieuwe kleren en schoenen te hebben en daar ook al zijn zak/kleedgeld aan uit geeft, dus totdat ik werk heb zit het er niet in:P
en ik ben blij met lycos zover dat het gratis is en dat ik geen reclame heb maar aan die snelheid van vooral hun db kunnen ze wel wat doen.
Hmm... toen ik 16 was had ik al zo veel gewerkt dat ik uitkeringsgerechtigd was.. ;)
Maar goed, zoals Adje zegt: steek een paar centjes in een bakkie van marktplaats en bouw je eigen server.
Elwin
?
Onbekende gebruiker
05-04-2004 20:43
BETAALD natuurlijk!!!! :)
Het gaat trouwens sneller nu, hij zal wel een opwarm tijd hebben ofsow...
Maar nog steeds rest mij de vraag waarom hij de picfile niet in de database zet.
Of moet het zijn dat je deze file renamed als je hem ergens naartoe wilt schrijven ???