Het lukt me niet om mijn Iframe transparant te krijgen in IE.

Ik heb in de Iframe het att. allowtransparency opgenomen en in de pagina's die erin geladen worden body style="background-color: tranparent;" en nog blijven de Iframe achtergronden wit.

Heb het ook geprobeerd met allowtransparency="true" en body in css opmaak.
Niets werkt.

Iemand een idee hoe dit kan?
<IFRAME ALLOWTRANSPARENCY > </IFRAME> probeer het eens zo

ook toevallig, zelfde naam xD
als je helemaal bovenin kijkt heb ik deze al geprobeerd... helaas zonder resultaat

fijne naam he :P XD
Je kan dit oplossen door geen iframes te gebruiken en gewoon voor divs te kiezen.
dat weet ik, maar er is nog altijd geen mogelijkheid om de links als target in een div te krijgen (althans zover ik weet) hier een opties voor?
@Stefan
Alleen met JavaScript kan je dit voor elkaar krijgen. Het kan evt. dus wel, maar waarom moet dat als target? Is het geen optie om de hele pagina te refreshen?
Dan moet toch ook weer overal de template, header, container en alles geïmplementeerd worden toch? vandaar dat ik dacht dat met een target beter zou gaan

En de server waar deze opkomt ondersteunt geen php dus switch case is ook geen optie helaas
@Stefan
Dat wel, maar afbeeldingen + css worden gecached en niet steeds opnieuw gedownload.. Dus het opnieuw laden maakt niet zo heel veel uit.
dus opzicht de index kopieren en de content aanpassen en zo een complete nieuwe pagina maken?
Nee, zo doen we dat niet hoor :)

Tip: zoek eens hoe systemen met template's werken. Dan hoef je maar 1 maal de html maken en de rest word er vanzelf ingevuld op elke pagina.
@hipska

Ik kan hier niet echt informatie over vinden

Reageren