Paul Dewinther / Jean Douflons is namelijk betrokken bij paracoach.eu welke domeinnaam dicht bij die van dit topic ligt. Programmeurs wees gewaarschuwd.
EDIT:
Overigens is de woonplaats van TS óók breda.
Jongens , ik ga me niet druk maken. Als jullie allemaal zo paranoïde willen zijn mij best. Ik ben gewoon op zoek naar een programmeur. wat ik met hem of haar regel kwa betaling is tussen de partijen overeen te komen. Om nu maar te gaan stellen dat ik op gelijke voet sta met mensen die jullie verdenken van oplichting gaat wat mij betreft een stap te ver.
Ik heb geen enkel probleem met vooruitbetaling , integendeel , dat zou ik zelfs toejuichen, bijvoorbeeld door middel van een escrow service , maar als dit niveau een voorbeeld is van de manier waarop men denkt te moeten communiceren met een potentiële opdrachtgever dan bedank ik hiervoor.
Serieuze aanbiedingen zijn overigens welkom , maar dan wel uitsluitend per intern bericht.
Overigens is paralijn een van de populairste paralijnen , vandaar dat ik dat gebruikte als voorbeeld. Denk nou eens na, als ik de eigenaar van paralijn zou zijn , zou ik dan dat script opnieuw laten maken ( als het dus al heb !! ??? ) , beetje domme rederingswijze die je er op nahoudt mijnheer Alwin !
Jos,
misschien heb je er niets mee te maken, maar zou een van de moderators/admin's misschien de ip-adressen kunnen vergelijken met paul dewinter ( http://phphulp.nl/profiel/user/22133/ ).
[edit] Jos, we moeten tegenwoordig wel zo paranoïde zijn om te voorkomen dat je wordt opgelicht. [/edit]
?
Onbekende gebruiker
13-12-2009 20:39
jos van der werff schreef op 13.12.2009 20:22
Denk nou eens na, als ik de eigenaar van paralijn zou zijn , zou ik dan dat script opnieuw laten maken ( als het dus al heb !! ??? ) , beetje domme rederingswijze die je er op nahoudt mijnheer Alwin !
Nou, die sites zien er anders best wel oud en brak uit. Daar zou best wel wat aan mogen gebeuren. Dus geen domme redenering.