Normaal gesproken kom ik hier als user: Overdatum.nl

Maar mijn oog viel me een keer op een gebruiker die onder dit account nogal vervelend is geweest.

Is registreren dan zo moeilijk dat er uberhaupt bugmenot account nodig zijn?

just my 2 cents

Topic verplaatst naar koffiehoek.
SanThe.
Bugmenot is er oorspronkelijk voor om je niet te hoeven registreren op sites waar je nogal veel spam krijgt.
Of waar je een heel registratie-procedure doorlopen moet voor iets heel simpels.
Of als je niet wilt dat je gegevens bewaart blijven.

Opzich ben ik wel een voorstander van bugmenot, het geeft me wel wat meer vrijheid.
En bovendien, kun je beter een bugmenot account hebben (waar wel eens wat spam op komt) dan allemaal willekeurige random accounts waarvan je niet weet dat ze er zijn.
bugmenot125 schreef op 21.12.2009 22:33
Normaal gesproken kom ik hier als user: Overdatum.nl

Maar mijn oog viel me een keer op een gebruiker die onder dit account nogal vervelend is geweest.

Is registreren dan zo moeilijk dat er uberhaupt bugmenot account nodig zijn?

just my 2 cents

Het probleem van bugmenot is dat je de gebruikers (en misschien wel de beheerders hier) niet zien wie ik nou werkelijk ben :-P.
Dus een leuke vraag aan de gebruikers hier zie geen IP'tjes mogen zien hier. Wie ben ik nou? Kerstkoekje voor diegene die het raadt ;-)
Om de meeste mensen nog meer gedesorienteerd te krijgen.

Wie ben ik nu dan,
Vorige post was iemand anders die dezelfde vraag stelde maar als je mij raad trakteer ik warme gluwein.
Overdatum.nl
Dat ik bugmenot best oké vind hoeft niet direct te betekenen dat ik erop ga inloggen en allemaal berichtjes ga plaatsen.
Voor mij persoonlijk (en volgens mij ook de oorspronkelijke) bedoeling is dat je gewoon dingen kan lezen / downloaden...

Reageren