Ik heb een bezoekers teller gemaakt maar daarmee wil ik ook kunnen tonen waar de bezoekers vandaan komen.
Als je een online-winkel hebt dan is het niet zo belangrijk waar de bezoeker vandaan komt maar ik wil die teller bijvoorbeeld ook toepassen op de website van een fotograaf die alleen pasfoto's maakt voor rijbewijs of paspoort. Nu had ik verzonnen dat deze fotograaf waarschijnlijk alleen klanten binnen zijn eigen stad heeft .. en dus alleen vrolijk wordt van pageloads van plaatsgenoten.
vandaar.
Jammer dat er niets betrouwbaars te vinden is. iig bedankt voor de hulp!
My IP Address Region: Noord-Holland
My IP Address City: Amstelveen
Ik zit in Rotterdam. Dus dat is redelijk verkeerd. Sterker nog, ik woon zelfs buiten die cirkel die in die GMap wordt gezet.
?
Onbekende gebruiker
24-12-2009 13:26
repelsteeltje schreef op 24.12.2009 00:17
Ik heb een bezoekers teller gemaakt maar daarmee wil ik ook kunnen tonen waar de bezoekers vandaan komen.
Als je een online-winkel hebt dan is het niet zo belangrijk waar de bezoeker vandaan komt maar ik wil die teller bijvoorbeeld ook toepassen op de website van een fotograaf die alleen pasfoto's maakt voor rijbewijs of paspoort. Nu had ik verzonnen dat deze fotograaf waarschijnlijk alleen klanten binnen zijn eigen stad heeft .. en dus alleen vrolijk wordt van pageloads van plaatsgenoten.
vandaar.
Jammer dat er niets betrouwbaars te vinden is. iig bedankt voor de hulp!
Wat een onzin.
Volgens mij kan je veel betere statistiek halen uit de verkoop via de site dan op bezoekers.
Zeker met zo'n fotograaf. Want dat kan als voorbeeld e.d. worden gebruikt.
Politie vraagt het aan de provider, die zijn verplicht het af te geven (moet wel een goede reden voor zijn)
En die reclames kloppen vaak ook niet. Geef mij anders maar eens een link ben benieuwd of het wel klopt.