Hallo MedePHPHulpers,

Ik wilde dit topic even verplaatsen maar dat gaat niet want blijkbaar ben ik spontaan geen moderator meer. Iemand een verklaring?

SanThe.
Heb ik ook last van, ook geen mod meer... Ik had Bas vanmorgen al even een berichtje gedaan wegens dat onderhoud. Was benieuwd naar a) de reden en b) of hij er wel van op de hoogte was.
Nu nog niets gehoord, zou het dat iemand weer een lek heeft gevonden en uitgebuit? :S
Waarschijnlijk zijn jullie pas na april 2007 mod geworden.
De tutorials zijn ook terug naar april 2007, dus alles van daarna ontbreekt.
Dus nu is de boel officieel kut.

dus geen idee wat bas of iemand aars gedaan heb,, maar die heeft het goed verkloot.
Blijkbaar heeft Bas jullie niet meer nodig :(

En bas is ook geen Admin meer haaha
Bug misbruikt inderdaad..
Ik heb Bas gesproken... geef het wat tijd :)
Pff.. wat een zielige mensjes bestaan er ook he..
Tjah, je hebt altijd van die leuke mensen die het stoer vinden zoiets te doen. Lekker de boel slopen en thrashen, niet omdat het nodig is of omdat het mag, maar gewoon om morgen op school (of het werk) op te kunnen scheppen van "zie eens wat ik heb gedaan"....
Robert_Deiman schreef op 23.12.2009 14:24
Tjah, je hebt altijd van die leuke mensen die het stoer vinden zoiets te doen. Lekker de boel slopen en thrashen, niet omdat het nodig is of omdat het mag, maar gewoon om morgen op school (of het werk) op te kunnen scheppen van "zie eens wat ik heb gedaan"....

Dus dat betekend dat de dader na verloop van tijd wel bekend wordt? :-O
Dat is wel interessant.
(Het is overigs nu wel schoolvakantie ;-) )

Reageren