hoi ik heb een vraagje ben een nitwit wat php betreft
ik heb een script van deze site geplukt op zich doet hij het maar krijg een foutmelding en hij stuurt niet door naar begin pagina
wie kan mij helpen zal hieronder de link naar script zetten

http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/1210/

foutmelding is

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/celtsnl/public_html/mail/contact.php:215) in /home/celtsnl/public_html/mail/contact.php on line 221

mailjes komen netjes aan.... waar komt deze error vandaan?

beste wensen en bij voorbaat dank

gr. Hans
Nou, als je zulk commentaar gaat geven hans, heeft het denk ik niemand meer zit je te helpen.

Het script wat jij als voorbeeld geeft is oud en het is ZEER af te raden dit te gebruiken. Je kan er wel dingen uit halen en die per punt behandelen hier in het topic..
Misschien dat je verder moet zoeken dan de eerste link op google?
vdleije schreef op 05.01.2010 11:52
Nou, als je zulk commentaar gaat geven hans, heeft het denk ik niemand meer zit je te helpen.

Het script wat jij als voorbeeld geeft is oud en het is ZEER af te raden dit te gebruiken. Je kan er wel dingen uit halen en die per punt behandelen hier in het topic..

sorry voor de commentaar.
zal kijken of ik wat aan jouw advies heb

gr.Hans
he Niels dank je

ben nu aan het kijken
werken en phphulp is niet altijd een goede combinatie...
Reactie klopte geheel niet
TJVB haal je niet 2 topic door elkaar heen??????
@hans geen probleem

@ nimtex

Haha kgloof het ook jahXD
wat ik eigenlijk bedoelde met mijn reactie is.

waarschijnlijk heb je alles klakkeloos over gekopieerd en in je body van je website gezet. (mogelijk bestaande layout). en dat is de reden dat hij zegt dat de header al verstuurd zijn. Dit formulier moet je in een geheel leeg bestand plaatsen. Probeer het bijvoorbeeld eens in notepad. en sla het bestand op als contact.php en test het maar. waarschijnlijk zal dit minder problemen opleveren.
hoi Nimtex

ik heb het nog niet in mijn website verwerkt ik heb een dir. gemaakt daar de files in gezet, en deze rechtstreeks aanspreken
de aanpassingen die aangegeven werden heb ik gedaan

Reageren