Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een webshop kan bouwen.
Het idee is een soort stappen plan waar de klant doorheen kan "wandelen".
De webshop moet voldoen aan de veiligheidseisen, ook moet ideal en paypal aanwezig zijn, om uiteindelijk af te rekenen natuurlijk ook een soort van winkelmandje.
Wanneer je een topic in dit forum plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in je verhaal opneemt.
Werkzaamheden
Functie eisen
Wat jij biedt (contract / freelance)
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
Het is belangrijk dat de bovenstaande punten worden nagestreven voor serieuze reacties.
Update
Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig].
Mocht jij als 'sollicitant' interesse hebben in een PHP vacature, reageer dan per e-mail en niet op dit forum zelf.
Wel kun je erbij vermelden dat je een e-mail hebt verstuurd zodat de plaatser niets over het hoofd ziet en anderen kunnen schatten hoeveel er ongeveer meedoen in de sollicitatie.
Ik zou graag contact met je opnemen, helaas heb je geen e-mailadres achtergelaten. Morgen zal ik nog eens in dit topic kijken en anders mail je mij even: [email protected].
Werkzaamheden: het maken van een webshop in overleg met ons
Funtieeisen: het onder de knie hebben van verschillende webdesign "talen"
Werkbasis: Freelance
Beloning: 200-400 (afhankelijk van het resultaat) (in overleg)
Naam: Jan Bikker
Bedrijsnaam: easy-computer
Email adres: [email protected]
400 euro voor een custom shop is wel erg weinig. Voor een webshop praat je meestal over prijzen vanaf 1000 euro, afhankelijk van de eisen van de klant.
[..]
Beloning: 200-400 (afhankelijk van het resultaat) (in overleg)
[..]
Wanneer jij een lay-out aanlevert zorg ik ervoor dat Magento op je webserver komt te staan en de lay-out geïnstalleerd wordt.
Wanneer dat niet helemaal is wat je wilt kun je natuurlijk ook contact met me opnemen met je exacte wensen en dan zullen we een offerte opstellen voor je......
Ik vind over het algemeen de beloning/vergoeding erg laag begroot. Een webshop bouwen kost veel tijd. Het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf hoe uitgebreid deze moet zijn. Als je maar 4 producten verkoopt is het geen probleem om dat voor deze prijs te maken. maar een gehele webshop als een bol.com met login etc. reken dan op een extra 0 eracter. De omschrijving van je webshop moet iets uitgebreider zijn denk ik.