Beste ... ,

Ik heb een nieuw plaatje gemaakt voor mijn hiphop site
mag ik mischien jullie mening vragen van het plaatje?

Gr,
Jurrien schreef op 08.01.2010 20:38
[quote='Hoelahoep schreef op 08.01.2010 20:33'][quote='Jurrien schreef op 08.01.2010 20:27'][color=red]J[/color]oun avatar moet die hoelahoep heb jij daar ook geld voor gegeven?
[color=red]O[/color]f heb je daar de fotograaf ook voor gevraagd?
[color=red]N[/color]jah ik zelf heb het nooit gedaan
[color=red]A[/color]ls ik google en ik vind iets dan ga ik het niet vrage[color=red]n[/color] eerlijk gezegt[color=red]d[/color].

Nee, maar die foto is vanavond ook weer weg.
Die plaatjes van jou blijven waarschijnlijk heel lang staan.
Jij hebt er wellicht ook inkomsten aan (of bezoekers).[/quote]

[color=red]N[/color]ee heb er geen inkomsten / bezoekers aan[color=red].[/color]
[color=red]I[/color]k had niets te doen dus ging ik dat maar maken[color=red].[/color]
[color=red]E[/color]n wou ik jullie mening hebben over het eind resultaad[color=red]t[/color].[/quote]
Je laat het wel op je site zien.
Je plaatst het hier, dus je verwijst weer naar je site, en dat is dus weer reclame.
Dit is een mening / feit over het eindresultaat.
Hoelahoep schreef op 08.01.2010 20:44
[quote='Jurrien schreef op 08.01.2010 20:38'][quote='Hoelahoep schreef op 08.01.2010 20:33'][quote='Jurrien schreef op 08.01.2010 20:27'][color=red]J[/color]oun avatar moet die hoelahoep heb jij daar ook geld voor gegeven?
[color=red]A[/color]ls ik google en ik vind iets dan ga ik het niet vrage[color=red]n[/color] eerlijk gezegt[color=red]d[/color].

[color=red]N[/color]ee heb er geen inkomsten / bezoekers aan[color=red].[/color]
[color=red]I[/color]k had niets te doen dus ging ik dat maar maken[color=red].[/color]
[color=red]E[/color]n wou ik jullie mening hebben over het eind resultaad[color=red]t[/color].[/quote]
Je plaatst het hier, dus je verwijst weer naar je site, en dat is dus weer reclame.
Dit is een mening / feit over het eindresultaat.[/quote]

ik weet dat het joun mening is:P en heel mischien een klein beetje een feit
maar t staad niet op mijn site hoor...
Jurrien schreef op 08.01.2010 20:48
[quote='Hoelahoep schreef op 08.01.2010 20:44'][quote='Jurrien schreef op 08.01.2010 20:38'][quote='Hoelahoep schreef op 08.01.2010 20:33'][quote='Jurrien schreef op 08.01.2010 20:27'][color=red]J[/color]oun avatar moet die hoelahoep heb jij daar ook geld voor gegeven?

Dit is een mening / feit over het eindresultaat.[/quote]

[color=red]I[/color]k weet dat het joun mening is:P en heel mis[color=red]s[/color]chien een klein beetje een feit [color=red]is.[/color]
[color=red]M[/color]aar [color=red]he[/color]t staadt niet op mijn site hoor...[/quote]
Je wou het er wel opzetten. Dat zeg je in je eerste post:
Jurrien schreef op 08.01.2010 18:00
(...)
Ik heb een nieuw plaatje gemaakt voor mijn hiphop site
(...)

En het blijft nog steeds reclame voor jou site.
@Jurrien: We willen je gewoon even laten inzien dat je moet uitkijken wat je doet met anderen hun creaties.

Zo hebben wij onlangs problemen gehad met chiquita. Het logo en naam van onze fuif 'chipita' trok te hard op dat van hun, met als gevolg dat we alle logo's, affiches ofline hebben moeten halen. Gelukkig hebben ze het daar op gehouden, maar voor hetzelfde geld had het ons bergen geld kunnen kosten.
Mr.Moe schreef op 08.01.2010 20:53
@Jurrien: We willen je gewoon even laten inzien dat je moet uitkijken wat je doet met anderen hun creaties.

Zo hebben wij onlangs problemen gehad met chiquita. Het logo en naam van onze fuif 'chipita' trok te hard op dat van hun, met als gevolg dat we alle logo's, affiches ofline hebben moeten halen. Gelukkig hebben ze het daar op gehouden, maar voor hetzelfde geld had het ons bergen geld kunnen kosten.

Ik snap ook wel dat jullie dat willen.:P
En ik zal daar de volgende keer wel even op letten.
Maar t was ook niet de bedoeling om bezoekers te trekken enzovoort.
Ik had alleen even niets te doen en ik wou even weten wat jullie van mijn creaties vonden.

Reageren