Ik heb als webserver Wamp geïnstalleerd. Alleen wanneer ik een directory wil beveiligen met een username + password dan verdwijnt het mapje.

Ik kan er nog wel inkomen door de mapnaam in te vullen in de adresbalk waar ik vervolgens de username + password moet invullen en alles schijnt te werken. Maar hij staat gewoon niet meer als map in de root. Alsof de folder op hidden word gezet net zoals het in Windows kan.

Heeft iemand enig idee waarom dit is en hoe ik dit kan oplossen?
mmhhh word niet veel gepost merk ik:P
Zoiets?
ik weet het niet zeker, want dit heb ik van de htaccess generator van mijn host.
RewriteCond %{REQUEST_URI} !-U
RewriteRule ^(.+) http://mijnwebsite.com/privefoto/$1
Bedankt voor de reactie maar dit lost het probleem helaas niet op. Ik denk dat het een instelling is in apache maar ik weet niet wat.

Kan iemand mij verder helpen?
Ik weet zelf ook niet waar je deze instelling aan zou kunnen passen, maar dan nogmaals mijn vraag: waarom wil je deze directory index zo graag gebruiken? Het is in mijn ogen de minst mooie en minst functionele manier om een tree weer te geven...
Misschien is je vraag gewoon niet duidelijk genoeg en moet je het nog eens duidelijk uitleggen in plaats van al die bumps.
Het enigste dat ik als vraag zie is dit:
HellRazer schreef op 12.01.2010 00:04
Enig idee waar ik deze kan configuren?

En het antwoord daarop is:"gewoon in .htaccess".
Allemaal bedankt voor de reacties maar een goede maat van mij heeft het antwoord gevonden.

Ik moest dit:
IndexOptions +ShowForbidden

In de .htaccess zetten.

Reageren