hoi

ik ben redelijk nieuw met php, en zou graag een winkel wagen bouwen.

nu weet ik niet goed hoe ik moet beginnen of hoe ik het beste de constructie moet beginnen

daarom ben ik eigenlijk op zoek naar een zo simpel mogelijk scriptje om iets in een winkel wagen te gooien

zoals titel plus prijs - en dat ik dat de winkel wagen kan laten zien (inhoud)

svp zo simpel mogelijk geen extra check ups etc

bvd

ruben
Er komt een dezer dagen een hele webwinkel tuturial van Elwin ( aka SpaceFrog ), nog eventjes geduld ;)
hier wil ik nog wel ff aan toevoegen dat je misschien beter eens wat tutorials over basic php dingetjes kan doornemen, zodat je een en ander snapt over hoe PHP werkt. Een webwinkel is best wel lastig te maken zonder enige ervaring!
ik weet dat het moeilijk is daarom vraag ik ook een heel simpel script, en ik weet wel het 1 en ander
Mitch schreef op 12.04.2005 23:02
Er komt een dezer dagen een hele webwinkel tuturial van Elwin ( aka SpaceFrog ), nog eventjes geduld ;)
Ghehe... hmm.. het zal wel even duren... heb het momenteel zo druk.. zelfs op mijn stage.. :)

Elwin
heb je dan een klein script voor me zo simpel mogelijk, dan kan ik ook weer verder
Klein en simpel:

<?php
echo "klein & simpel";
?>

Voordat je gaat zeggen dat dit een dom antwoord is herhaal ik even het gezegde wat ik van me ouder heb geleerd: "Er zijn geen domme antwoorden; alleen domme vragen."

Want niemand kan even een klein en simpel scriptje voor je maken, want niemand weet hoe het systeem bij jou in elkaar zit.

Elwin
maar is er dan wel iemand die mij wil helpen of me de goede kant op kan sturen

Reageren