Beste,

Ik heb allang opzoek naar iemand die onze layout inelkaar wilt zetten.
De layout heb ik als maar het enigste wat die persoon hoefd tedoen is de layout in elkaar zetten ( Slicen (X)html Css ).
Het php gebeuren hoeft allemaal niet.
De plek waar je kunt werken is gewoon thuis.
Het budget licht ong rond de 50euro als dat genoeg is.
Ik wil wel hebben dat het script er goed uit ziet.

Iemand intresse kun je mij altijd een mailtje sturen.
Het zou ook fijn zijn als je een portfolio meestuurd.

Gr,
Jurrien
[email protected]
Jurriensz,
Het zou wel handig zijn als je aan kunt geven wat voor layout er gesliced moet worden. De hoeveelheid werk kan nogal wisselen (niet dat ik het ga doen, maar is wel handig voor geïnteresseerde)
TJVB schreef op 21.01.2010 21:16
Jurriensz,
Het zou wel handig zijn als je aan kunt geven wat voor layout er gesliced moet worden. De hoeveelheid werk kan nogal wisselen (niet dat ik het ga doen, maar is wel handig voor geïnteresseerde)

Dit was eerst de bedoeling

( Om deze layout te gaan gebruiken )

Maar ik hoor nu dat er een andere komt ( één die wat beter en wat professioneler is.. )
Nog mensen die intresse hebben?
Het ligt eraan hoe dat ander ontwerp eruit ziet denk ik en in hoevere je verantwoordelijk bent voor het ontwerp.

Is het juist het basis ontwerp en verder niets, of moet je het hele process nog actief zijn om jou wegwijs te maken met css. Met andere woorden, in welke maten kan jij overweg met css en html? Dit zal mede ook de prijs bepalen.
voor 200 wil ik dr wel een avondje aan spenderen
he,

heb je een mail gestuurd, staat wss in je spam box. maar als het dit
design is wil ik het wel doen voor 50,- eventueel ander design in overleg met andere prijs ?

Groetjes
Maar... Ik zat eens op je website te kijken:

Rick: (desiger & oprichter)
Jurrien: (scripter & oprichter)
Milo: (scripter)
Mehmet: (promoter)

*(wel raar half nederlands en half engels, je kan beter iets doen als ontwerper en oprichter(mijn mening)).

Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan. Dit is een uitzondering als er een contract is welke mede getekend is door een van je ouders.
50 euro excl. btw prima. PM me maar.
nimtex schreef op 22.01.2010 10:50
Maar... Ik zat eens op je website te kijken:

Rick: (desiger & oprichter)
Jurrien: (scripter & oprichter)
Milo: (scripter)
Mehmet: (promoter)

*(wel raar half nederlands en half engels, je kan beter iets doen als ontwerper en oprichter(mijn mening)).

Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan. Dit is een uitzondering als er een contract is welke mede getekend is door een van je ouders.

Jonger zelfs ik ben 13jaar,
Ten eerste zal ik ( Of mijn sponsor ) eerst gaan betalen,
Voordat we het script krijgen
Ik zal even mijn mail bekijken;)

Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan.

Zoals ik.. Ja ik krijg ook nog steeds geld van je:P Al gaat het maar op 10 euro:P Het gaat om het idee;)

Reageren