ik heb vandaag wat verandert in de var.php en top.php nadien heb ik een probleem met admin kan niet meer inloggen weet iemand raad
alvast bedankt

Dit geeft het admin penel weer
Waarschuwing: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/include/var.php: 1) in / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/adbeheer/login.php online 29

Waarschuwing: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/include/var.php: 1) in / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/adbeheer/login.php online 30

Waarschuwing: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/include/var.php: 1) in / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/adbeheer/login.php online 32
Waa?

Wat is nou je vraag?
Zet je code even tussen [ignore]
[/ignore] tags, dan wordt het wat leesbaarder.

Verder mis ik een vraag?
Kan je ook de relevante code ervan tonen?

Is dat nou je code op die lijn?
Ik kan het me niet echt voorstellen, laat eens de eerste paar regels van je PHP-code zien.
sorry ik begrijp jullie niet zo goed , mij vraagje was wel duidelijk weet iemand hier iets van of ben ik op verkeerd forum
Laat gewoon eens de eerste regels van je PHP-script 'var.php' zien?

Zonder de code kunnen we niet zeggen wat er mis is. Als jij naar een autogarage gaat met je auto en je zegt: "Hij start niet", dan kan de monteur ook niet 1,2,3 weten wat er precies mis is, totdat hij de motor bekijkt.
Ik was vandaag bezig in de code var.php en top.php van mijn website toen ik klaar dacht te wezen, ging ik naar de admin om de header te veranderen dat kon niet meer er stonden 3 fout meldingen ik weet niet wat het betekent

ik laat hier onder even zien hoe de melding er uitziet

Waarschuwing: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/include/var.php: 1) in / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/adbeheer/login.php online 29

Waarschuwing: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/include/var.php: 1) in / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/adbeheer/login.php online 30

Waarschuwing: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/include/var.php: 1) in / srv/dennis58/www/www.grotemarktplaats.nl/adbeheer/login.php online 32

Duidelijker als zo kan ik niet zijn, is er iemand op het forum die kan helpen
vrg dennis
Duidelijker kun je wel zijn, Dennis. Aar heeft nu al meerdere keren aangegeven dat je regels van je code moet laten zien, anders kunnen we je niet helpen. Waarom geef je die regels dan niet gewoon?

Overigens, geef relevante regels. Zoals je error aangeeft 'on line 29 t/m 32'. Met een marge van 2 regels daar omheen zou fijn zijn.
Laat je code dan ook zien, niet alleen je errors.

Reageren