[snip]
Zou die Erik zich effe willen melden bij [snip]?
Er is geen Erik te bekennen in mijn vriendenkring en al helemaal niet als vriend...
Waaraan heb ik die pm eigenlijk te danken? Ben ik soms zo bekend dat ik gewoon Bas zijn taak moet overnemen ofzo?
[edit]Dit hoort in de koffie hoek, graag dit forum gebruiken waarvoor het bedoeld is.[/edit]
Misschien stuurde Martijn dat bericht wel naar aanleiding van die site. Moet je zien van wanneer dat laatste bericht is!
Afra schreef op 26.01.2010 22:16
[quote='Karl schreef op 26.01.2010 21:35'][...]
Jij KGB-er![/quote]
Pardon?
Ik noem jou toch ook niet vissenkop / gristenhond / chagrijnige zuurpruim / vaag figuur (doorhalen wat van toepassing is)?
Wat heb jij toch. Laatst ook al....
Maar even tussendoor.
Heeft één van jullie toevallig ook Niels gezien?
Ik wil gewoon weten,, Wat ze met Niels gedaan hebben!! ='(
//EDIT
Jongens,, ik denk dat ik jullie maar even bij het minister van onderwijs moet aangeven,, blijkbaar hebben jullie de lessen geschiedenis gespijbeld.
(of ben ik al zo oud,, dat dat tegenwoordig al niet meer word besproken?)
Maar even tussendoor.
Heeft één van jullie toevallig ook Niels gezien?
Ik wil gewoon weten,, Wat ze met Niels gedaan hebben!! ='(
//EDIT
Jongens,, ik denk dat ik jullie maar even bij het minister van onderwijs moet aangeven,, blijkbaar hebben jullie de lessen geschiedenis gespijbeld.
(of ben ik al zo oud,, dat dat tegenwoordig al niet meer word besproken?)
Nouja die "Komitet Gosoedarstvennoj Bezopasnosti" heb ik nog nooit iets over gehoord xD
Misschien stuurde Martijn dat bericht wel naar aanleiding van die site. Moet je zien van wanneer dat laatste bericht is!
[/quote]
Daar staat ook een contact pagina. Hij kwam laatst nog op msn dus zal wel leven.
?Onbekende gebruiker
26-01-2010 22:59
niek schreef op 26.01.2010 22:43
Weet iemand waar Webmakerij AKA Webbie is?
Meer informatie, wil je me dan a.u.b. reageren
Ja, zijn mond is gesnoerd door een dictator omdat hij een mening had (KGB achtige praktijken hier zeg.)...
@Hierboven: WTF, weet je geeneens wat een KG[color=red]B[/color]-er is? D[color=red]a[/color]t is echt wel :-X. De KGB was de Ru[color=red]s[/color]sische geheime dienst. Dus een KGB-er is een persoon in dienst van de Russische geheime dienst.
TJVB schreef op 26.01.2010 22:56
[quote='Karl schreef op 26.01.2010 22:30'][quote='TJVB schreef op 26.01.2010 21:39']...
[/quote]
Daar staat ook een contact pagina. Hij kwam laatst nog op msn dus zal wel leven.[/quote]
Hoe kan je er nou zeker van zijn dat hij dat was. Dat kan toch niet. En bovendien moeten we weten wat er met hem gebeurd is. Misschien is hij nu wel door het ijs gezakt!