Hallo,

wie weet de code om achtergrond doorzichtbaar te maken in css.

laterz
- Waar wil je het lettertype veranderen? Voor de hele pagina? Voor alleen maar tussenkoppen?
- Waar loop je vast, wat heb je geprobeerd?

Lettertypes stel je in met font-family... Als je nu in 1 keer alle lettertypen op de hele pagina wilt instellen raad ik je aan alle font-family regels weg te halen uit je css, en je body aan te passen naar:

body {
    background-color: transparent;
    color:            #000000; 
font-family: 'gewenste font';
}

In je body heeft een background transparent overigens erg weinig zin... Standaard is je body al transparent, en er zit niets 'achter'je body wat je er 'doorheen zou willen zien', dus wat probeer je precies te doen?
wat ik wou met transprant is gelukt ik plaats hem namelijk in een iframe lettertype moet denk ik nu ook wel lukken
oja en door dit te verandere verander ik toch het lettertype en of het onderstreept of zoiets is.
font-size: 18pt;
font-weight: bold;
en hoe verander ik dan de kleur van het lettertype
@Rens; je hebt staan font-family: 'gewenste font'. Ik hoop dat je dit zelf niet in je CSS gebruikt want om naam van de font hoeven geen quotes. :-)
of zou je me in een keer willen helpen het script zo aanpassen dat alles lettertype 14 is in Futura lettertype en kleur wit.
body {
    font-family: Futura;
    font-size: 14px;
    color: #FFFFFF;
}
Hoithebest schreef op 31.01.2010 21:18
@Rens; je hebt staan font-family: 'gewenste font'. Ik hoop dat je dit zelf niet in je CSS gebruikt want om naam van de font hoeven geen quotes. :-)

Wel als je font naam uit meerdere woorden bestaat... en dat is in dit geval ;-)

Maarre, nee, normaal niet dus :-)

Reageren