Wat moet ik leren om bijvoorbeeld een inlogsysteem te maken?
Ik wil een soort van systeem maken dat je je eigen profiel kan maken e.d

mvg
Als je nog helemaal niks weet van php en mysql ect,
kun je dat beter eerst gaan leren!
ik wil een systeem bedenken zodat ik nooit meer hoef te werken.
@Dennis, geen zinnige opmerking hou hem dan aub voor je.

@Jaap,
Wat je moet leren is: Beveiliging, php, databases, sql en nadenken of hier nog wel behoefte aan is.
Neem eens een kijkje in de tutorials en ga gewoon proberen. En wanneer je concrete vragen heb, stel ze dan
je kan ook bij de scripts kijken, daar liggen ze kant en klaar..
kijk wel even naar de structuur, en leer er wat van, en indd, zoals wim zegt: kijk liever eerst even re tuts na, Dan kan je later je eigen script maken. Groei =)
Okee thnx,, ik heb alleen enige evaring met Html.
Wat je moet weten:
- Php
- Sql
- Css voor de eventuele opmaak

Waar je aan moet denken:
- Beveiliging
- Database structuur

Tips:
- Verdiep je goed in de beveiliging!
- Let op de database structuur. Dit kan heel belangrijk zijn voor statistieken bijvoorbeeld.
Het is een begin. ik ben ook nog lang niet zo ver. Ik ben nu bezig met een simpel script met MySQL, en dat kost even tijd, de vraag is of je het er in wil steken, want PHP heb je niet 1, 2, 3, onder de knie ;)
Ik ben bezig met een heel uitgebreid inlogsysteem..
Misschien dat ik hem in de toekomst nog wel hier post =)
Toevallig keek mijn neefje op ene 'habbo'site. Ik wil een site maken die hier ongeveer op lijkt met profiel e.d http://www.everyhabbo.nl/

Het design en pixelen heb ik al onder de knie allen het maken van de db en systemen nog niet.
@jaap:
Wim schreef op 01.02.2010 17:28

Neem eens een kijkje in de tutorials en ga gewoon proberen. En wanneer je concrete vragen heb, stel ze dan

Reageren