Er zal geen nieuwe versie van PHPHulp komen. Er schijnen enkele leden te werken aan een nieuwe community welke aanzienlijk beter zou moeten worden dan PHPHulp. Ik steun deze actie en zal de ontwikkeling en het onderhoud van PHPHulp staken.
Binnen enkele dagen gaat PHPHulp op zwart.
Er zitten een x aantal mensen dom te doen op dit forum waaronder ik zelf, toch vind ik dat er een Bedankje moet plaats vinden voor bas.
PHPHulp heeft heel veel jaar bestaan en er zijn vast en zeker ook leuke tijden geweest, dit topic is voor bas.
O ja, Laten we alle Moderators ook niet vergeten !
Bas en de moderators bedankt voor het korte jaar op dit forum, heb veel bijgeleerd !
R.I.P
[color=red]PS: Houd dit topic A.U.B schoon, dank u.[/color]
Er zijn inderdaad veel problemen, en ja er is veel gezeur van 'kleine kinderen' die hier rond huppelen....
Dat was ik onder andere.
roel schreef op 02.02.2010 13:20
Indien PHPHulp ook werkelijk op zwart gaat:
Ik wil graag iedereen bedanken die me geholpen heeft! Ik heb hier veel geleerd en leer nog steeds veel hier!
Hier sluit ik me van harte bij aan. Jammer dat een paar kinderen het verpesten voor iedereen. PHPHulp is mijn toegang geweest tot PHP, en heeft mijn site veranderd van een 1-pagina site met plaatjes tot een complete database voor onze kerk
. Iedereen die mee heef geholpen PHPHulp te maken tot een susses: BEDANKT!
Het eerste dat tegen mij werd gezegd was 'je script is brak.' 'leer eens beter scripten', 'dit ziet er niet uit' enzovoort:P Je weet wel:) Maar wel veel geleerd daardoor!
Mooi, het zou zuur zijn als PHPhulp daadwerkelijk offline ging. Dit doet mensen wel beseffen dat een hoop gezeik (onder andere van mij...) dit zou kunnen bereiken, ook al was het niet echt.
Toch wil ik ff Bas & de moderators bedanken voor hun steun & hulp ;-)
En natuurlijk iedereen omdat die mij van een newbie een trotse game-eigenaar gemaakt hebben :-)