Werkzaamheden:
Ik ben opzoek naar iemand die een script kan schrijven waarmee klanten hun wachtwoord kunnen opvragen.

Om een wachtwoord te kunnen opvragen heeft men het juiste emailadres nodig. Het emailadres is al bij ons bekend dus moet uit de db worden gehaald. Het wachtwoord moet worden verstuurd naar dat emailadres.

Het wachtwoord staat in de DB door middel van MD5.

Prijsopgave gevraagd Het gaat hier om een eenmalige opdracht
op regel 92 hoort nog dit:

<?php
# Resultaat van de query
$Result = mysql_query($Query);
?>

Geen idee waarom, maar dan werkt het wel.
Ik heb nog een kleine toevoeging op je site..:P
Ik vind wachtwoord vergeten mooier staan dan klik hier als u uw wachtwoord vergeten bent.
J.S. Coolen schreef op 03.02.2010 02:26
op regel 92 hoort nog dit:

<?php
# Resultaat van de query
$Result = mysql_query($Query);
?>

Geen idee waarom, maar dan werkt het wel.

Hier stop je het resultaat van de query in een Variable.
heb het script net gebruikt, kwam er achter dat dat md5 is en mijn eigen script sha1 gebruikt, nu werkt ie helemaal top! Echt handig script!

Mr.Ark
03/02/2010 01:01:00
Fabian webstars op 02/06/2015 22:16:09

heb het script net gebruikt, kwam er achter dat dat md5 is en mijn eigen script sha1 gebruikt, nu werkt ie helemaal top! Echt handig script!

Mr.Ark
03/02/2010 01:01:00

Kun je mij het script sturen zoals jij het hebt. Ik weet het nu even niet meer hoe het in elkaar zat ;)
Misschien is PM handiger in plaats van te reageren op een topic waarop een klein half jaar geleden gereageerd is. Maar sha1() is zo geïmplementeerd, hoewel [php]pasword_verify[/php] en [php]password_hash[/php] veel veiliger zijn.

Reageren