Je opent photoshop*, pikt de nodig plaatjes eruit en opent dreamweaver* en plakt het erin. Even een CSS'je opmaken en klaar. Voor iemand die niet direct begaan hiermee is, is het hooguit een uurtje werk lijkt me.
* kunnen natuurlijk ook gelijksoortige of andere programma's zijn
[quote='John schreef op 03.02.2010 17:29']Alleen deze lay-out, dit plaatje (layout.jpg) in een index.html zetten: Dat wil ik wel doen voor 35 euro !! Het is 5 minuutjes werk:
Sinds wanneer heeft een plaatje een naam,id en titel ????[/quote]
grappig dat je reageert op mijn code-grapje in plaats van op het belachelijke bedrag van 35 eu, de reden waarom ik de grap maak. Overigens is de html code syntactisch juist ondanks jouw opmerking....
[quote='Yearupie schreef op 03.02.2010 17:49'][quote='John schreef op 03.02.2010 17:29']Alleen deze lay-out, dit plaatje (layout.jpg) in een index.html zetten: Dat wil ik wel doen voor 35 euro !! Het is 5 minuutjes werk:
Sinds wanneer heeft een plaatje een naam,id en titel ????[/quote]
grappig dat je reageert op mijn code-grapje in plaats van op het belachelijke bedrag van 35 eu, de reden waarom ik de grap maak. Overigens is de html code syntactisch juist ondanks jouw opmerking....[/quote]
Het is wel vrij overbodig en doelloos?
Voor derest heb ik hier niks meer te zeggen, omdat de TS al ergens een oplossing gevonden heeft.