Super, thanks guys! Ik heb het weten op te lossen. Precies wat Jelmer zei :-)
Pepijn Zoekthelp op 16/05/2010 20:38:07
Hallo iedereen! Fijn dat phphulp weer terug is.
Ik probeerde net met mijn oude account: crocopep[at]gmail[dot]com in te loggen, vervolgens moet ik wat gegevens aanvullen. Dan krijg ik te horen: e-mailadres is al in gebruik bij een ander account! Terwijl ik net met datzelfde email adres heb ingelogd!
Je had twee accounts, uit 2007. Heb de gene die je niet gebruikt verwijderd.
Scripts RSS feed werkt nu ook weer.
Bij edit of reply topic gaat het nu goed met het springen naar het bericht. Als je nu via de tracker aan de linkerkant op een topic klikt, word je doorgestuurd naar de laatste pagina.
Klein detail; als iemand zijn bericht wijzigd, en je hovert over de naam van de auteur; komt de title tag niet goed. Staat een quote te veel in de code..
Ik weet niet of het al genoemd is, maar het feit dat alleen php code in een code blok wordt gezet is vrij irri als men een andere persoon probeert te helpen en daarbij eerst html opgenoemd wordt en daartussenin een blok php code. Dat maakt de structuur een beetje onduidelijk. Iemand enig idee wat de tags hier zijn voor een code blok? is dat nog gewoon <code></code> ?
Volgens mij doet de zoekfunctie het nog niet echt goed. Want als ik in google intyp: mysqli tutorial. Dan kom ik daar wel uit bij phphulp. Maar als ik dat hier intyp dan krijg ik helemaal niks.
En dit is bij meerdere zoekwoorden zo.