?
Onbekende gebruiker
18-05-2010 00:05
Je hebt [google]email injections[/google]... Gebruik liever zoiets als [google]swiftmailer[/google] ook makkelijker in gebruik.
Link gekopieerd
Hi Karl,
je heb gekeken naar swift mailer of phpmailer maar dit is opzich een goede code moet hem alleen aanpassen dan ben ik tevreden !
waar in de code moet ik types invullen ?
Link gekopieerd
echo "Bestand:<input type='file' name='file'><br>";
Deze code wordt gebruikt om in een formulier een bestand te uploaden. Als je er nog een wilt, kun je de naam aanpassen naar file2 bijvoorbeeld.
Regel 11 moet je dan dus twee checks doen.
Link gekopieerd
en hoe pas ik de code aan in regel 11?
zo ? <?php
if(!empty($_FILES['file']['name']))
if(!empty($_FILES['file2']['name']))
?>
Link gekopieerd
Chris -
18-05-2010 11:27
gewijzigd op 18-05-2010 11:28
Zijn ze verplicht om twee bestanden te uploaden, of is het mogelijk om twee bestanden te uploaden?
Verplicht: && (AND operator)
Mogelijk: || (OR operator)
if(!empty($_FILES['file']['name']) { hier && of || } !empty($_FILES['file2']['name']))
Link gekopieerd
verplicht ga het ff uitproberen :
if(!empty($_FILES['file']['name']) && !empty($_FILES['file2']['name'])) zo dus ?
krijg nu alleen geen mail binnen ?
Link gekopieerd
Als je geen 2 bestanden heb opgegeven gaat hij niet mailen ;-)
Krijg je foutmeldingen? (Staan je foutmeldingen ook aan?)
Link gekopieerd
ik dit dus aangepast in regel 11 en onder regel 81 echo "Bestand:<input type='file' name='file'><br>";
krijg echter alleen 1 de eerste upload binnen .. moet ik verder in de code nog wat aanpassen ?
alvast bedankt !
Link gekopieerd
nee krijg geen foutmelding ?
Link gekopieerd
Je checkt nu de filesize bijvoorbeeld van slechts 1 bestand. Dat zelfde moet je dus ook doen voor het tweede bestand. Je moet dus pas op het einde alles gaan mailen.
Link gekopieerd