Een tijdje geleden had hier iemand een truucje aangehaald... Je typt dan in je adresbalk: "google <zoekterm>" en je komt uit op Google etc...

Dit werkt nog bij mij, alleen ben ik vergeten hoe dit moest, en in welk topic dit stond?

Iemand die dit nog weet? Of andere leuke truucjes ?
Als ik in firefox een zoekterm invul doet ie dat automatisch.
En er is 'n google searchbalkje rechts naast de url balk?
Ja dat ken ik... Maar ik heb dit toen ook gebruikt voor de PHP site... Intype 'php <functie>', gaat hij het ook opzoeken op php.net...
In de adresbalk typ je dan dus: google <zoekterm> :)
@Hans: Je moet dit eerst instellen zodat Firefox weet waar hij moet zoeken... :)
Ik heb niets verandert, maar als ik php functie intyp kom in automatisch op php.net/functie :)
Als je iets intypt wat niet een url is, gebruikt ff volgens mij de "I am Lucky"-knop van google (niet letterlijk natuurlijk ^^,).

Ook een trucje dat veel mensen niet weten: middelste muisknop (ja, ook klikbare scrollwieltjes tellen mee) op een link drukken, link opent in nieuw tabblad op achtergrond.

about:config en about:cache in je urlbalk intypen is ook leuk.

Ik heb hier nog wat zoekplugins staan.
hm... Ik dacht nochtans dat je dit ergens kon instellen... :/ Zit ik dan zo fel er langs? :/
Je kon het vroger geloof ik wel instellen, in mozilla suite, maar in FF ben ik het nog nooit tegen gekomen. Als dat kan, graag! want ik ben niet altijd tevreden met de uitkomst.

Maar probeer het maar eens uit. Je krijgt alsmaar weer de zelfde resultaten met de "ik doe een gok"-knop van google als met die methode in firefox.
*edit*

Reageren