Tja, ik kon het oude irc topic niet vinden, dus plaats ik hier maar even een nieuwe:
server: irc.webinabox.be
kanaal: #phphulp
Als je geen irc client hebt, dan kun je mibbit gebruiken.
Even een bump, nu er meer mensen koffiehoek topics in de tracker zullen zien staan.

Kom even langs op IRC om gezellig te chatten in een live koffiehoek van phphulp ;-)
1 ding, vertel niet dat je een belg bent :-)
En blijkbaar werkt het niet.. Ik zie alvast niet hem in de tracker staan. En ja ik heb dat hokje aangevinkt in voorkeuren.
Hier werkt hij zonder problemen Hipska
Oke, ik zie het.

Wanneer ik Jelmer's PHPHulp++ userscript uitschakel zie ik hem wel. Even Jelmer op de hoogte brengen dan voor een update ;-)
Ik ken het probleem (echt waar) maar ik heb er nog niet echt een oplossing voor.

Wat je kan doen is even 0.11.7 downloaden en dan via je firebug of console handmatig het menu uitzetten:
localStorage['preferences.enable_recent_menu'] = JSON.stringify(false)

Dan schakel je gewoon het vervangen van het recente-topic-menu mee uit, en daarbij ook het automatisch updaten van die lijst en de notificatie wanneer er in een topic gereageerd is.

Ik moet nog even kijken of ik die twee gemakkelijk van elkaar kan los trekken zodat je de updates kan blijven krijgen, maar dan alleen niet voor de koffiehoek topics.
Is aangepast. Zie de RSS feeds pagina.

[size=xsmall]Toevoeging op 12/08/2010 12:53:10:[/size]

Ik zit er nu ook op, gezellig..
0.12.0 pakt nu die feed als je de optie in je voorkeuren hebt aangezet. (je moet misschien wel even opnieuw je PHPHulp voorkeuren opslaan zodat hij die instelling voor het eerst onthoudt)

Nog geen koffiekopje trouwens, ik kan vanuit de feed niet opmaken of het een koffiehoek-topic is of niet. Daar moet ik (of bas, hint hint) nog even iets op verzinnen.
Er zit nu een afbeelding van een koffie kopje bij. Kun je daarmee uit de voeten?

Reageren