Leuk! Misschien dat je aan de rechterkant onder inloggen nog een klein stukje voor een nieuwsticker/twitter feed of misschien reclame (zowel voor binnen de website; een bijzonder artikel bijvoorbeeld; als externe partijen) kunt laten zien?
Netjes, een website waarbij goed is gedacht aan het doel van de website en de gebruiksvriendelijkheid. In het eerste opzicht zie je gelijk wat het doel is van de website en geeft het een rustige, duidelijke omgeving weer.
Keurig. Heldere menustructuur: gebruikers moeten snel en eenvoudig de weg kunnen vinden. Dit is helemaal gelukt.
Ik twijfel iets bij het 'frutseltje' in het linker menu. Er staat een soort afbeelding van enkele flatgebouwtjes op de menuknoppen. Ik vind het iets te druk en het is mij te onduidelijk wat het is. Ik zou kiezen voor enkel tekst op de menu-knoppen.
Menu moet inderdaad een soort flat gebouw voorstelling. Links komen gebouwen te staan zet zoals bijvoorbeeld Red Alert 2. Misschien dat het, als de content er is, het meer duidelijker is?
Nette, overzichtelijke layout. Niet wat je verwacht van een gemiddelde MMORPG. Hopelijk wordt de rest van het spel ook zo duidelijk en netjes.
Ik zou er wel voor zorgen dat de gemiddelde pagina meer afbeeldingen bevat, of in de layout, of in de content, zodat het duidelijker is dat het een spel is. Je zou deze layout nu ook kunnen gebruiken voor een accountant, als je de headerafbeelding aanpast.